Vše o Železném Brodě

Svodidla, zrcadla,díry, rychlosti-bezpečnost v dopravě.

Počet příspěvků: 16 zobrazené: 1 - 10
< 1 2 >

Předmět: Svodidla, zrcadla,díry, rychlosti-bezpečnost v dopravě.

Vážený pane Kunste,

nevím, proč do jednoho vlákna zbytečně kumulujete dvě rozdílné věci, protože pak se těch několik čtenářů webové diskuse nedozví nic. proto část týkající se Terminálu zkopíruji i do vlákna Terminálu.

K Vašim otázkám jen tolik :

1) S KSSLK ("správa silnic") řešíme problematiku stavu komunikací průběžně. Pokud chcete znát, kdy jsme konkrétně upozornili na tu určitou díru, asi by bylo nejlepší podat si žádost o informaci a doložit jí plánkem s vyznačením díry. Já či moji kolegové se podíváme, jestli jsme na tu kterou konkrétní díru upozornili, či si ji "našli" pracovníci KSSLK sami. Předpokládám, že většinu obyvatel spíše než odpověď kdo na díru upozornil uspokojí, že je zalátaná.

2) Pokud jsme se bavili o výšce komunikace a obrubníku nástupiště, tak jsme se bavili o místě, kde je hrana střechy nejblíže střeše projíždějícího autobusu. Tento obrubník ale na stavbě dosud není instalován. Proto netuším, proč jste změnil názor, a odměřoval jiný obrubník. A nebo jsem Vás prostě nepochopil, což je častá vada internetových diskusí.

3) V minulém dotazu jste upozornil na přílišnou blízkost hrany střechy od projíždějících autobusů, nyní máte představu o tom, že by střecha přístřešku měla být střeše autobusu co nejblíže. Pokud bychom byli v úrovni diskuse o projektu (a o této fázi příprav jsme informovali od podzimu roku 2011 ve Zpravodaji, který dostáváte jako občan města zdarma domů), vyzval bych Vás k podání návrhu, který bychom dále s projektantem a městským architektem mohli posoudit. Jinak nevím, jestli znáte situace terminálu v Turnově dostatečně podrobně, ale přestupující z vlaku na autobus nejsou celou cestu kryti střechou. U Terminálu v Železném Brodě bylo zvoleno řešení odpovídající finančním možnostem města a očekávané intenzitě cestujících. Detailně - na železniční stanici budou přístřešky u odjezdových stání. Železniční budova je průchozí od peronu nádraží k nástupišti autobusů.

Předmět: Svodidla, zrcadla,díry, rychlosti-bezpečnost v dopravě.

Zdravím návštěvníky tohoto DF.

V první řadě, chci kladně kvitovat výstavbu nového chodníku od prodejny s bižutérií směrem k truhlárně firmy KRABB. Jen je škoda, že snad ,,zatím,, nepovede až tam. Měl jsem jakou si pochybnost o správném založení chodníkových obrubníků, ale chlapi z TS, co ten chodník staví, tam ty obrubníky doladili přímo k dokonalosti. U vchodů a vjezdů k nemovitostem.

Dále jsem si všimnul, že někdo označil na nábřeží několik děr. Že by to po roce, snad, chtěli zalátat ti spanilí jezdci z KSSLK? Nějak se mi nechce ani věřit, že by se tak ještě stalo letos. Zajímalo by mě, jestli někdo z Města, podal žádost, nebo upozornění na tyto díry, co jsou po městě? Že by je bylo vhodné občas zalátat.

Jestli na tohle dokáže někdo na Městě rozumně odpovědět, když nemáme toho Městského mluvčího? Pro ty odpovědi, na tyto dotazy, určitě nebudu chodit za úředníky. Protože, bych je možná slyšel jenom já. A tady je mají možnost shlédnout stovky až tisíce lidí.

A taky, vůbec jsem nebyl spokojený s odpovědí ohledně ,,Zastávky u Sokolovny,, na můj dotaz na  pana vedoucího investičního odboru. Jeho technická odpověď byla nepřesná a celkově zmatečná. Dost se rozchází od stavěné skutečnosti. Tuhle jsem si přeměřoval ten nový obrubník a šířku nástupního perónu. Zřejmě si páni stavitelé ze Syneru staví něco jiného, když se to tak liší od informací, co nám tu popisuje pan vedoucí odboru. Rozhodně si myslím, že když se staví něco takhle drahého a je to nové, tak mohlo to nástupiště pro směr k náměstí, být aspoň trochu zastřešené. Tam je ta šířka nástupiště i několik metrů nezastřešená. Po téhle stránce, se i ta betonová hrůza v Turnově u vlakáče, povedla lépe. Jak pak, je to asi zastřešené u toho našeho vlakáče? Nebo, že by od října, byla k dispozici čekárna u pokladny Českých drah?

Předmět: Svodidla, zrcadla,díry, rychlosti-bezpečnost v dopravě.

V nejužším místě je vzdálenost hrany střechy zastávky od hrany chodníku 0,5 m. Šířka běžného autobusu (karoserie) je 2,5 m, osová vzdálenost kol 1,95 m. I bez započtení šířky pneumatiky je max. přesah karoserie autobusu přes hranu chodníku 0,25 m (to se netýká zpětných zrcátek).

Výška zastávky nad chodníkem je 3,2 m, při výšce obrubníku 0,15 m je to 3,35 m nad úrovní komunikace. Výška běžného autobusu, které jsou zde provozovány, je 3,2 m. Z toho plyne, že zpětná zrcátka budou níže. Kontakt mezi konstrukcí přístřešku a karoserií autobusu je vyloučen.

Předmět: Svodidla, zrcadla,díry, rychlosti-bezpečnost v dopravě.

Ahoj. Nikdo zodpovědný, tu nijak nereaguje na dotazy občanů. Jestli to dělá někomu problém proto, že jsou prázdniny, nebo dovolené, tak to vidím jako dost trapný důvod. Jestli tázaným došly správné odpovědi, možná by je měl zastoupit, nějaký nižší úředník, jako dnes, tak moderní ,,mluvčí,, . Třeba by nám mohl vysvětlit, jak daleko od střechy zastávek, budou stavět autobusy? Dostal se mi do ruky jeden výkres a mám jakousi pochybnost, o správnosti provedení na té malůvce. Mám neblahý pocit, že se pánům z Atelieru 4, povedl nechutně nepovedený paskvil. Tohle byl dotaz. Díky.

Předmět: Svodidla, zrcadla,díry, rychlosti-bezpečnost v dopravě.

Ahoj. 7. 8. 2014 jsem se tu ptal. Udělá to někdo? Možná, se na to někdo ptal těch darmožroutů z KSSLK? Ale rozhodně o tom nikdo nic neví, a ani se na tohle téma nic neděje. Bude od nich někdo požadovat, nějaké opravy těch děr v asfaltech. Ta banda je, jak se říká ,,zadarmo drahá,,! Že by byl drahej i někdo jiný?

Předmět: Svodidla, zrcadla,díry, rychlosti-bezpečnost v dopravě.

Ahoj. Tak, dobrá věc se podařila. Došlo k zalátání několika děr po městě. I soused mě na to upozornil, ještě než jsem vyrazil dolů do města. Tak že, děkuji Technickým službám. Ale, nic se nemá přehánět. Ani chvála. Ani nemůže. Ta oprava některých děr trvala nejméně od 12.11.2013. Některé na truc i déle.Ještě by mohl někdo popohnat ty ,,Spanilé jezdce z KSSLK,,. Ještě nejspíš zbývají díry v jejich rajonu. Nábřeží u rest. Zvonice, Horecká ul., Těpeřská stráň. Je toho dost. Udělá to někdo?

Předmět: Svodidla, zrcadla,díry, rychlosti-bezpečnost v dopravě.

Chyby v chování DF popsané v tomto příspěvku jsou, dle sdělení autorů Webjetu, odstraněny. Omlouváme se za tyto technické komplikace.

Předmět: Svodidla, zrcadla,díry, rychlosti-bezpečnost v dopravě.

Děkuji za jaké si vysvětlení. Ale, pokud bude Odbor územního plánování fungovat podobně, nebo némlich stejně, jako se to děje, od Listopadu minulého roku, je to k ničemu. Stačí se vrátit na začátek některých vláken a porovnat, co se dělo s připomínanými věcmi. Pokud ty dotazy lidí a jejich případná upozornění na nějaké závady, nebudou někde figurovat, na městských stránkách a půjdou jen k někomu na stůl. O ničem se nebude vědět a bude lehčí se na některé ty věci vyk.., prostě je neřešit. To, ale asi není snad ten nejlepší a správný záměr?

Předmět: Svodidla, zrcadla,díry, rychlosti-bezpečnost v dopravě.

Dobrý den, a ještě k diskuznímu fóru.

Diskuzní fórum bylo převzato jako jeden z modulů nových webových stránek. Je jiné než bylo původní, z mého pohledu v něčem lepší díky jednoduché správě, ale také v něčem horší. Například přispěvatelé s (polo)anonymní identitou si nemohou doplnit identitu sami ale musí to udělat správce. To je otravné pro obě strany. Na původní DF bylo snadnější udělat útok, protože bylo jako SW produkt rozšířené a útočníkům to stálo za snahu takový útok připravit. Připomínky pana Zahradníka předám dál, tak aby se problémy mohly napravit.

Předmět: Svodidla, zrcadla,díry, rychlosti-bezpečnost v dopravě.

Dobrý den, něco málo k závadám.

 

Dohadovali jsme se jak to bude se správou části webu „Závady ve městě“. Původní vize byla na (polo)automatický systém zakládání závad. Což má výhodu v tom že se to může automaticky promítnout na web. Ovšem mohla by se tam objevit kdejaká věc či legrace, kterou by někdo nahlásil jen s tím že to jde automaticky na web. Nakonec tato část zůstala jako redakčně ručně spravovaná. V podstatě to dnes fungovalo tak, že někdo poslal závadu a ona došla na několik e-mailových adres a příslušný pracovník se jí zabýval, či ji předal k řešení. Nyní jsme se dohodli, že závady budou i na webu spravovat pracovníci Odboru územního plánování a regionálního rozvoje. Já se jako správce stránek starám o to aby stránky technicky fungovaly a nebo je doplňuji na podněty pracovníků zodpovědných za jednotlivé části. Nemohu o své vůli dávat příspěvky tam či tam.

Počet příspěvků: 16 zobrazené: 1 - 10
< 1 2 >