Vše o Železném Brodě
Svodidla, zrcadla,díry, rychlosti-bezpečnost v dopravě.
Předmět: Svodidla, zrcadla,díry, rychlosti-bezpečnost v dopravě.
Předmět: Svodidla, zrcadla,díry, rychlosti-bezpečnost v dopravě.
Předmět: Svodidla, zrcadla,díry, rychlosti-bezpečnost v dopravě.
Předmět: Svodidla, zrcadla,díry, rychlosti-bezpečnost v dopravě.
V nejužším místě je vzdálenost hrany střechy zastávky od hrany chodníku 0,5 m. Šířka běžného autobusu (karoserie) je 2,5 m, osová vzdálenost kol 1,95 m. I bez započtení šířky pneumatiky je max. přesah karoserie autobusu přes hranu chodníku 0,25 m (to se netýká zpětných zrcátek).
Výška zastávky nad chodníkem je 3,2 m, při výšce obrubníku 0,15 m je to 3,35 m nad úrovní komunikace. Výška běžného autobusu, které jsou zde provozovány, je 3,2 m. Z toho plyne, že zpětná zrcátka budou níže. Kontakt mezi konstrukcí přístřešku a karoserií autobusu je vyloučen.
Předmět: Svodidla, zrcadla,díry, rychlosti-bezpečnost v dopravě.
Zdravím návštěvníky tohoto DF.
V první řadě, chci kladně kvitovat výstavbu nového chodníku od prodejny s bižutérií směrem k truhlárně firmy KRABB. Jen je škoda, že snad ,,zatím,, nepovede až tam. Měl jsem jakou si pochybnost o správném založení chodníkových obrubníků, ale chlapi z TS, co ten chodník staví, tam ty obrubníky doladili přímo k dokonalosti. U vchodů a vjezdů k nemovitostem.
Dále jsem si všimnul, že někdo označil na nábřeží několik děr. Že by to po roce, snad, chtěli zalátat ti spanilí jezdci z KSSLK? Nějak se mi nechce ani věřit, že by se tak ještě stalo letos. Zajímalo by mě, jestli někdo z Města, podal žádost, nebo upozornění na tyto díry, co jsou po městě? Že by je bylo vhodné občas zalátat.
Jestli na tohle dokáže někdo na Městě rozumně odpovědět, když nemáme toho Městského mluvčího? Pro ty odpovědi, na tyto dotazy, určitě nebudu chodit za úředníky. Protože, bych je možná slyšel jenom já. A tady je mají možnost shlédnout stovky až tisíce lidí.
A taky, vůbec jsem nebyl spokojený s odpovědí ohledně ,,Zastávky u Sokolovny,, na můj dotaz na pana vedoucího investičního odboru. Jeho technická odpověď byla nepřesná a celkově zmatečná. Dost se rozchází od stavěné skutečnosti. Tuhle jsem si přeměřoval ten nový obrubník a šířku nástupního perónu. Zřejmě si páni stavitelé ze Syneru staví něco jiného, když se to tak liší od informací, co nám tu popisuje pan vedoucí odboru. Rozhodně si myslím, že když se staví něco takhle drahého a je to nové, tak mohlo to nástupiště pro směr k náměstí, být aspoň trochu zastřešené. Tam je ta šířka nástupiště i několik metrů nezastřešená. Po téhle stránce, se i ta betonová hrůza v Turnově u vlakáče, povedla lépe. Jak pak, je to asi zastřešené u toho našeho vlakáče? Nebo, že by od října, byla k dispozici čekárna u pokladny Českých drah?
Předmět: Svodidla, zrcadla,díry, rychlosti-bezpečnost v dopravě.
Vážený pane Kunste,
nevím, proč do jednoho vlákna zbytečně kumulujete dvě rozdílné věci, protože pak se těch několik čtenářů webové diskuse nedozví nic. proto část týkající se Terminálu zkopíruji i do vlákna Terminálu.
K Vašim otázkám jen tolik :
1) S KSSLK ("správa silnic") řešíme problematiku stavu komunikací průběžně. Pokud chcete znát, kdy jsme konkrétně upozornili na tu určitou díru, asi by bylo nejlepší podat si žádost o informaci a doložit jí plánkem s vyznačením díry. Já či moji kolegové se podíváme, jestli jsme na tu kterou konkrétní díru upozornili, či si ji "našli" pracovníci KSSLK sami. Předpokládám, že většinu obyvatel spíše než odpověď kdo na díru upozornil uspokojí, že je zalátaná.
2) Pokud jsme se bavili o výšce komunikace a obrubníku nástupiště, tak jsme se bavili o místě, kde je hrana střechy nejblíže střeše projíždějícího autobusu. Tento obrubník ale na stavbě dosud není instalován. Proto netuším, proč jste změnil názor, a odměřoval jiný obrubník. A nebo jsem Vás prostě nepochopil, což je častá vada internetových diskusí.
3) V minulém dotazu jste upozornil na přílišnou blízkost hrany střechy od projíždějících autobusů, nyní máte představu o tom, že by střecha přístřešku měla být střeše autobusu co nejblíže. Pokud bychom byli v úrovni diskuse o projektu (a o této fázi příprav jsme informovali od podzimu roku 2011 ve Zpravodaji, který dostáváte jako občan města zdarma domů), vyzval bych Vás k podání návrhu, který bychom dále s projektantem a městským architektem mohli posoudit. Jinak nevím, jestli znáte situace terminálu v Turnově dostatečně podrobně, ale přestupující z vlaku na autobus nejsou celou cestu kryti střechou. U Terminálu v Železném Brodě bylo zvoleno řešení odpovídající finančním možnostem města a očekávané intenzitě cestujících. Detailně - na železniční stanici budou přístřešky u odjezdových stání. Železniční budova je průchozí od peronu nádraží k nástupišti autobusů.