Vážený pane Kunste,
nevím, proč do jednoho vlákna zbytečně kumulujete dvě rozdílné věci, protože pak se těch několik čtenářů webové diskuse nedozví nic. proto část týkající se Terminálu zkopíruji i do vlákna Terminálu.
K Vašim otázkám jen tolik :
1) S KSSLK ("správa silnic") řešíme problematiku stavu komunikací průběžně. Pokud chcete znát, kdy jsme konkrétně upozornili na tu určitou díru, asi by bylo nejlepší podat si žádost o informaci a doložit jí plánkem s vyznačením díry. Já či moji kolegové se podíváme, jestli jsme na tu kterou konkrétní díru upozornili, či si ji "našli" pracovníci KSSLK sami. Předpokládám, že většinu obyvatel spíše než odpověď kdo na díru upozornil uspokojí, že je zalátaná.
2) Pokud jsme se bavili o výšce komunikace a obrubníku nástupiště, tak jsme se bavili o místě, kde je hrana střechy nejblíže střeše projíždějícího autobusu. Tento obrubník ale na stavbě dosud není instalován. Proto netuším, proč jste změnil názor, a odměřoval jiný obrubník. A nebo jsem Vás prostě nepochopil, což je častá vada internetových diskusí.
3) V minulém dotazu jste upozornil na přílišnou blízkost hrany střechy od projíždějících autobusů, nyní máte představu o tom, že by střecha přístřešku měla být střeše autobusu co nejblíže. Pokud bychom byli v úrovni diskuse o projektu (a o této fázi příprav jsme informovali od podzimu roku 2011 ve Zpravodaji, který dostáváte jako občan města zdarma domů), vyzval bych Vás k podání návrhu, který bychom dále s projektantem a městským architektem mohli posoudit. Jinak nevím, jestli znáte situace terminálu v Turnově dostatečně podrobně, ale přestupující z vlaku na autobus nejsou celou cestu kryti střechou. U Terminálu v Železném Brodě bylo zvoleno řešení odpovídající finančním možnostem města a očekávané intenzitě cestujících. Detailně - na železniční stanici budou přístřešky u odjezdových stání. Železniční budova je průchozí od peronu nádraží k nástupišti autobusů.