Vážený pane Trubičku, vyzívám vás ke korektnímu jednání na stránkách diskusního fóra, nesnažte se mě přesvědčit o tom, že jste stejný, jako každý jiný primitiv, který používá veřejně dostupných kanálů a fór k bezuzdnému urážení a plkání. Zkuste si vážit šance se k věcem vyjádřit, v nedávno minulých dobách vám nezbylo, než mlčky přihlížet. Zkuste o tom přemýšlet. Zdeněk Lhotský.
Vše o Železném Brodě
problém svodidla
Předmět: problém svodidla
Předmět: Re: problém svodidla
akademický malíř Zdeněk Lhotský napsal(a):
Vážený pane Trubičku, vyzívám vás ke korektnímu jednání na stránkách diskusního fóra, nesnažte se mě přesvědčit o tom, že jste stejný, jako každý jiný primitiv, který používá veřejně dostupných kanálů a fór k bezuzdnému urážení a plkání. Zkuste si vážit šance se k věcem vyjádřit, v nedávno minulých dobách vám nezbylo, než mlčky přihlížet. Zkuste o tom přemýšlet. Zdeněk Lhotský.
Dobrý den pane ZL.... raději nebudu psát Vaše jméno abych ho také nezkomolil jako vy to naše. Když už něco chcete tak se aspoň neučte psát. Toto mě docela zvedlo ze židle, že jsem se musel registrovat abych Vám to mohl napsat. Tribuček Radek
Předmět: problém svodidla
Tak zase.
Už tedy ne svodidla, ale má to s nimi něco společného.Pár krát týdně v tom inkriminovaném místě vyjíždím na hlavní silnici, a pokaždé se zamýšlím,co by se s tímto problémem dalo ještě udělat. Vyjíždí se z ďolíku na mostku do kopečka k silnici. A tak mě napadlo, že by mohlo docela dobře stačit v délce asi 10m naasfaltovat dostatečně vysokou vrstvu živičného materiálu a tak by se oči řidičů dostaly nad ty svodidla. Uvedená úprava by sice něco stála, ale bezpečnosti by se dosáhlo rychleji, než se k něčemu konečně odhodlají pánové z ŘSD a Krajského úřadu LK. Ale, i k tomu to kroku by se vlastně pánové museli nějak odhodlat.Moc nových informací o této věci se k nám teda moc nedostává. Bezpečnou jízdu přeji všem.
Předmět: problém svodidla
Byl jsem včera na Poříčí, jezdím tam teď jen zřídkakdy.
To svodidlo je skutečně velmi vážným bezpečnostním rizikem, to pozná snad každy, kdo tam jede běžným osobním autem. Posoudí to snadno i každý chodec, když se na mostku podívá směrem k Líšnému z pohledové výšky řidiče sedícího v běžném voze.
Demontáž horního profilu svodidla v délce cca 20-30m je práce pro 2 chlapy na pár hodin.
(První krátký díl je přivařený k zábradlí, možná by mohl zatím i zůstat.)
Pokud budou mít menší šrouby (M10 - M12, odhaduji), mohou zkusit zavěsit nosné konzole o cca 150mm níž do drážky, která již na nosném sloupku je. Jde o to, najít přijatelnou výšku horního svodidlového profilu, a podle toho převrtat díry ve sloupcích, ty potom pozinkovat. Náklady nemohou být velké, převrtání a zinkování by měl dělat zhotovitel.
Svodidlo v současné podobě je skutečně velkým rizikem, pro řidiče, kteří to tu neznají zvlášť.
Určitě je nutné to neprodleně řešit, tady jde o zdraví, možná i o životy!
Předmět: problém svodidla
Předmět: problém svodidla
Předmět: problém svodidla
Předmět: problém svodidla
Ještě bych si dovolil doplnit názor na svodidla. Ne ta klasická, ale ta malá doplňková tzv. protimotorková. Poněkud nechápu, proč na tom dlouhém přímém úseku byla vůbec dodávána.Větší smysl a užitek by byl, kdyby se osadila v zatáčkách od Muchomůrek dál směrem na Loužnici. Ta svodidýlka mají zabránit zaklínění motocyklu i s jezdcem pod ta velká. Většinou se pod ně padá právě v zatáčkách. A proč nejsou namontována stejně jako ta široká, tzn. nad sebou, a jsou o dost zasunutá?
A ještě,ti lidé co bydlí ve Dvírkách, jejich chůze po frekventované silnici má být v pořádku a bezpečná? Proč je za svodidly to zábradlí? Neměla by tam být cesta,chodník mezi zábradlím a svodidly právě pro to chození v tomto místě? Po tom náspu se dalo dojít až k elektrárně. Šlo to všechno udělat rozhodně lépe. K tomu nám asi z ŘSD, KSSLK nikdo nic moc nepoví? Že ba se na to pozeptal úřad v budově B?
Předmět: problém svodidla
Zdravím Vás p.místostarosto M.Loumo.
Díky za Vaše vysvětlení .Problém napojení mostku na silnici od M.Skály je evidentní. Dovolil bych si upozornit na několikero možností jak zvýšit jeho bezpečnost. Začal bych nastříkáním zpomalovacích pruhů, které se dají vidět před osvětlenými sochami v Bratříkově na straně sjezdu k Brodu. Další jsou na trase na Jablonec na rekonstruované vozovce u škol a podobně. Dále doplnění značky s nižší rychlostí před tímto nebezpečným místem. Nebo. Protože moc nefunguje k přibrždění aut cedule Počátek obce, tak by pomohl zpomalovací semafor s červenou, který se přepíná do režimu zelené při posažení nastavené rychlosti. Vis. Plavy, nebo Františkov v Liberci a jinde.I to nejdražší řešení stojí za to, když zachrání i kdyby jen jeden život. Je jen náhoda, že se tam ještě něco nestalo. Díky za příspěvky k tématu. Bezpečnou jízdu všem.