Nápad určitě dobrý, ale realizace nemožná :
1) V době provádění prací na železnici, tedy v červenci a srpnu 2015 nebudeme mít na stavbu cyklostezky stavební povolení. I kdybychom stavbu realizovali z vlastních prostředků, jednalo by se o nepovolenou stavbu a městu by hrozil finanční postih (protože stavební úřad sídlí v místě sídla investora, řešil by pokutu jiný stavební úřad, takže postihu bychom se nevyhnuli).
2) I během výluky budou trať používat pro dopravu techniky a materiálu. Asi by se dal vymyslet harmonogram prací, z něhož by se dal odhadnout termín, kdy trať nebude používána, ale tyto harmonogramy podle zkušenosti nemají valné platnosti.
3) Stavba cyklostezky v terénu jakým je úsek ze Železného Brodu po Líšný musí probíhat kontinuálně, aby se hrubá stavba stezky dala využít pro přístup k dalšímu úseku. Proto není reálné budovat jen vybrané úseky.
Ale někam si založím vaši poznámku - třeba Správa železniční dopravní cesty bude potřebovat nějaký provizorní přístup mimo trať, a pak by bylo opravdu účelné spolupracovat na byť jen krátkých úpravách.