Dobry den, jestli maji celou stavbu pripravenou stylem "za den pres most prejede 7961 vozidel" tak tedy potes pambu :) Maji aspon nejake odhady dopravnich intensit obema smery (s rozlisenim smeru Semily Jablonec a Semily Praha - ten druhy proud bude moci jezdit pres Kozakov ci Tatobity) behem denni spicky v ruznou rocni dobu? Provoz na moste pres nahon chteji bez semaforu u panske zahrady ?!? Budou volby, nejaka zodpovedna kandidujici strana by mela prijit s programovym bodem "Budeme branit spusteni tehle nedomyslene, nepripravene akce - a naslednemu dopavnimu kolapsu mesta na mnoho mesicu - vsemi prostredky" :)
Vše o Železném Brodě
Semafor u pizzerie
Předmět: Re: Semafor u pizzerie
Předmět: Semafor u pizzerie
Předmět: Semafor u pizzerie
most patří kraji a je nepřípustné, aby Město investovalo veřejné prostředky do cizího majetku, byť Vašemu jednoduchému pohledu občana na věc rozumím.
Navíc stav vozovky sice není dobrý, ale asi by to byla přece jenom škoda peněz, když se má generálka dělat hned zjara.
Hezký víkend!
André Jakubička
Předmět: Re: Semafor u pizzerie
Předmět: Semafor u pizzerie
Předmět: Semafor u pizzerie
Semafor bude umístěn u mostního provizoria přes Jizeru. Fronta aut bude stát v Příčné ulici, max. bude zasahovat do Průmyslové ulice. Pokud se objeví situace, kdy by fronta výjimečně zasáhla do mostku přes náhon a na I/10, bude investor (Liberecký kraj) řešit nápravu, např. prodloužením intervalu zelené ve směru z Poříče do Masarykovy ulice na úkor opačného směru. Vlastník silnice I/10, tedy Ředitelství silnic a dálnic nepřipustí opakované zahlcování dopravy na I/10.
Současně se zvažuje varianta, že autobusy projíždějící Železným Brodem ve směru Tanvald - Turnov a opačně by nezajížděli na autobusovou zastávku u sokolovny, ale zastavovaly by pouze ve městě (Smetanovo zátiší nebo Vaněčkova ulice I/10). Tím by se také omezil průjezd pomalých vozidel brzdící osobní auta a snížila by se četnost dlouhých front. Investor s projektantem tyto otázky opravdu řeší.
Předmět: Re: Semafor u pizzerie
Dobry den, dekuji za odpoved. Neuvedomil jsem si, ze silnice I/10 ma v uvahach planovacu jednoznacnou prednost pred silnici nizsi tridy do Semil. Tim hure ale pro Brod :) nebot ten stavajici mustek pres nahon u Penny (dokonce to tam bude bez semaforu?!?) bude obcas plne ucpan uz jen tou dopravou, ktera do neho pujde z protezovane hlavni silnice I/10. Auta od Semil do Jablonce budou tedy nejspis ve spicce muset hledat nahradni trasy (ze Semil do Plavu a z Brodu pres Vrat. Do Prahy pres Koberovy, to neni problem. ) S temi autobusy Praha Harrachov mi prijde samozrejme, ze nebudou v nastalem dopravnim infarktu zajizdet za most (a mely by takto zustat uz navzdy, rekl bych) Jak to bude s dalkovymi rannimi autobusy od Semil, ktere ve fronte na Zamosti naberou klidne 20 min i vice pravidelneho zpozdeni? (Mozna odhady, ktere uvadim vypadaji pesimisticky ale lze je vyvratit jen presnymi cisly popisujicimi aktualni dopravni prutoky na dotcenych trasach)
Předmět: Re: Semafor u pizzerie
Předmět: Semafor u pizzerie
Sčítání dopravy se provádí celkem pravidelně, a jak investor stavby, tedy Liberecký kraj, tak projektant má údaje o intenzitách k dispozici stejně tak, jako široká veřejnost :
http://scitani2010.rsd.cz/pages/informations/default.aspx.
V době rekonstrukce mostu se počítá s úplným zákazem průjezdu nákladní dopravy (s výjimkou technických služeb města) z důvodu omezené únosnosti provizoria. Současně se připravuje opatření k omezení nákladní dopravy po silnici I/10 Turnov - Tanvald tak, aby v případě prodloužení fronty čekajících aut až na most přes náhon u Vaněčkovi ulice nedocházelo k dlouhodobému zahlcení provozu na I/10.
Předmět: Re: Semafor u pizzerie
Zkusme si tedy trochu predstavit, jak bude situace u Panske zahrady vypadat. Na silnici I/10 budou stat naproti Pennymarketu fronty na Semily ve dvou smerech - od Splzova a od namesti (tahle druha fronta od Jablonce bude vetsi, obcas zatarasi i namesti). Auta z techto dvou front budou (asi ne "zipem", nybrz pres semafory na I/10) prejizdet pres nahon. Budou 4 rezimy provozu na tech semaforech: 1) namesti -> zamosti 2) dvirka -> zamosti a obracene. Hustota pohybu kazde jednotlive "kolony" trvajici rekneme 5 minut bude omezena kapacitou provizorniho mostu pod stavidly a najezdu na nej. Mezi dvouproudy 1) 2) a 3) 4) bude muset byt dost velka pauzav Na Zamosti vetsi problemy nebudou, tam bude akorat ta neustale stojici fronta aut obcas az nahoru k Pelechovu... :) Jasne, pokud bude ze Semil zrizena objizdka do Jablonce pres Plavy, z Male Skaly do Tanvaldu pres Jablonec atd. tak se to urcite nejak zvladne. Nechapu ale jediny duvod, proc by rozumne zastupitelstvo melo se spustenim takoveto akce spechat. (Leda pojmout to jako "darek" zastupitelstvu novemu, pod jehoz vedenim uz ta akce bude probihat? :)
Kdovi, co bude za 10 - 20 let. Treba se dostavi ta R35 a dopravni toky v okoli Brodu se zmeni. Snizi nebo zvysi? To je tezke rici, zavisi to na mnoha faktorech (kudy budou jezdit auta z Polska do Prahy, kudy budou jezdit Semily a prilehla oblast smerem na dalnici R35 atd.) Pokud se zvysi - tak novy most nehraje roli nebot "uzkym hrdlem" dopravni krizovatky "Zelezny Brod" se v takovem pripade stane namesti, ktere bude nutno promenit v kruhovy objezd...