Vše o Železném Brodě

Pravda o výběrovém řízení na tvorbu nového webu

Počet příspěvků: 7 zobrazené: 1 - 7

Předmět: Pravda o výběrovém řízení na tvorbu nového webu

Dobrý den,
pan Tribuček, můžete nám prosím říct jméno firmy, která měla web dělat? 
Jinak samozřejmě že nejsou dodrženy podmínky VŘ, a to nejen v oblasti rozdělení webu kategorie občan / turista ale také v oblasti prezentace turistických informací.
S pozdravem Honza Maxián

Předmět: Re: Pravda o výběrovém řízení na tvorbu nového webu

Jan Maxian napsal(a):

Dobrý den,
pan Tribuček, můžete nám prosím říct jméno firmy, která měla web dělat? 
Jinak samozřejmě že nejsou dodrženy podmínky VŘ, a to nejen v oblasti rozdělení webu kategorie občan / turista ale také v oblasti prezentace turistických informací.
S pozdravem Honza Maxián

 Dobrý večer

Jméno kdo měl web dělat nevím. Já vím jméno,toho,kdo mi ty informace poskytl. A po dohodě s ním,bych Vám mohl sdělit více,třeba ukázat ten návrh jaký mi přišel na email.

Já osobně si myslím,co se stránek týče,že se opravdu blížil konec termínu na čerpání dotace a proto vzniklo tohle.

S pozdravem Tribuček

Předmět: Pravda o výběrovém řízení na tvorbu nového webu

Pjong, těsně vedle. Vážený pane Tribučku, chcete-li něco na práci vedení města kritizovat (a že bych věděl), neopírejte se o snůšku blábolů, polopravd a vůbec podobných volovin. Váš informátor, (anonym, protože tvrzení, že znáte jeho jméno je nám pro tento případ platné, jak mrtvému zimník), je trochu básník. Sám jsem byl členem výběrové komise a musím říci, že vítězné řešení není zcela ideální, ale ve druhém kole (v prvním nebylo skoro nic) bylo jednoznačně nejlepší. Hledejte jinde, tohle je slepá kolej. Váš ctitel Zdeněk Lhotský.

Předmět: Re: Pravda o výběrovém řízení na tvorbu nového webu

akademický malíř Zdeněk Lhotský napsal(a):

Pjong, těsně vedle. Vážený pane Tribučku, chcete-li něco na práci vedení města kritizovat (a že bych věděl), neopírejte se o snůšku blábolů, polopravd a vůbec podobných volovin. Váš informátor, (anonym, protože tvrzení, že znáte jeho jméno je nám pro tento případ platné, jak mrtvému zimník), je trochu básník. Sám jsem byl členem výběrové komise a musím říci, že vítězné řešení není zcela ideální, ale ve druhém kole (v prvním nebylo skoro nic) bylo jednoznačně nejlepší. Hledejte jinde, tohle je slepá kolej. Váš ctitel Zdeněk Lhotský.

Dobrý den pane Lhotský

Pokud mě někdo něco poskytne a je tam dohoda,že jméno nebudu uvěřejňovat,tak to prostě není anonym. To bychom si toho v novinách moc nepočetli,kdyby museli novináři vždy uveřejňovat jméno toho kdo jim dal tip na něco,že ano?

Ale optám se Vás taktéž.Proč se tedy nějaký návrh vybíral když se to prostě nikomu nezdá ideální?

S pozdravem Tribuček

Předmět: Pravda o výběrovém řízení na tvorbu nového webu

Vážený pane Tribučku,

ať nazvete svůj příspěvek jakkoli "zdánlivě skándálně", čímž myslít to "Pravda o výběrovém řízení ...", výsledek bude stejný, jak už jsem vám odpověděl v jiné diskusi. Nebudu se zde již tedy opakovat, jen zareaguji :

1) Město Železný Brod hospodaří s veřejnými prostředky, proto je musí vynakládat efektivně a transparentně. Pokud jste si zjistil o veřejné zakázce to všechno, co zde uvádíte bez toho, abyste nahlédl do dokladů na odboru územního plánování, pak se nám tento úkol snad z větší části daří a informace jsou veřejně dohledatelné pro kohokoli. Zadat zakázku znamená ale také zodpovědnost vůči občanům a z toho pramenící povinnost nezadávat zakázky komunkoli podle našeho sebelepšího uvážení, nýbrž podle jasně stanovených pravidel. V případě designu webových stránek to bylo zadání, které jsme vytvořili s přihlédnutím k §102 a dalším zákona o zadávání veřejných zakázek, tedy zadávání soutěže o návrh.

2) Jestli jsme naivní, když si myslíme, že nám někdo do soutěže pošle návrh zdarma? V architektonické soutěži na Malé náměstí jsme obdrželi 31 návrhů nesrovnatelně pracnějších, a odměněni byli pouze první 3 v pořadí. Jestliže uchazečům nestojí za to se veřejně prezentovat, je to jejich právo. Během výběrového řízení se však nikdo z nich proti zadání města neohradil.

3) Se společností WebActive máme smlouvu, která definuje termín dodání stránek včetně náplně, nikoli jejich zveřejnění. Jak již jsem napsal, bylo nutné předem provést kontrolu náplně a funkčnosti stránek před jejich spuštěním.

Předmět: Re: Pravda o výběrovém řízení na tvorbu nového webu

Ing. Daniel Mach napsal(a):

Vážený pane Tribučku,

ať nazvete svůj příspěvek jakkoli "zdánlivě skándálně", čímž myslít to "Pravda o výběrovém řízení ...", výsledek bude stejný, jak už jsem vám odpověděl v jiné diskusi. Nebudu se zde již tedy opakovat, jen zareaguji :

1) Město Železný Brod hospodaří s veřejnými prostředky, proto je musí vynakládat efektivně a transparentně. Pokud jste si zjistil o veřejné zakázce to všechno, co zde uvádíte bez toho, abyste nahlédl do dokladů na odboru územního plánování, pak se nám tento úkol snad z větší části daří a informace jsou veřejně dohledatelné pro kohokoli. Zadat zakázku znamená ale také zodpovědnost vůči občanům a z toho pramenící povinnost nezadávat zakázky komunkoli podle našeho sebelepšího uvážení, nýbrž podle jasně stanovených pravidel. V případě designu webových stránek to bylo zadání, které jsme vytvořili s přihlédnutím k §102 a dalším zákona o zadávání veřejných zakázek, tedy zadávání soutěže o návrh.

2) Jestli jsme naivní, když si myslíme, že nám někdo do soutěže pošle návrh zdarma? V architektonické soutěži na Malé náměstí jsme obdrželi 31 návrhů nesrovnatelně pracnějších, a odměněni byli pouze první 3 v pořadí. Jestliže uchazečům nestojí za to se veřejně prezentovat, je to jejich právo. Během výběrového řízení se však nikdo z nich proti zadání města neohradil.

3) Se společností WebActive máme smlouvu, která definuje termín dodání stránek včetně náplně, nikoli jejich zveřejnění. Jak již jsem napsal, bylo nutné předem provést kontrolu náplně a funkčnosti stránek před jejich spuštěním.

 Dobrý den

Takže když začnu od konce. Chcete mi tvrdit,že tři měsíce trvala kontrola náplně a funkčnosti nových stránek? Jestli to má být pokus o vtip tak se povedl,protože o funkčnosti jsme se tady přesvědčili ihned po spuštění.

Dále se optám,proč není dodrženo to základní dělení na Občan a Turista,což bylo i v původním zadání a je vybrán design,který se rozvrhem stránek nijak nelíší od toho původního? Alespoň pro mě tedy nepochopitelné členění opět na sedm oddílů pod hlavičkou a podobně?

A za třetí. Ptám se znovu,bylo nutno jeden návrh vybrat z důvodu končícího dotačního termínu?

S pozdravem Tribuček

Předmět: Pravda o výběrovém řízení na tvorbu nového webu

Už bych asi do toho nešťoural,zvykl si i na ten nový strašný design, kdyby mi na emailu v pondělí večer nepřistála poměrně zajimavá zpráva. A to od jednoho člověka, který byl spjat s touto fraškou a lehce mi osvětlil proč vlastně máme tak nepovedený stránky.

Vím jeho jméno,nejednalo se o žádný anonym.

Budu citovat:Jinak z webovkama to bylo tak, městu trvalo skoro půl roku než vůbec vyhlásila jakési "výběrové řízení", kde byla zakázka vcelku. 

To je lehce dohledatelné na webu,když první výběrové řízení na web bylo vyhlášeno od dne 2.9.2011 do 30,9,2011 do 11:30.

Opět cituji: Před vyhlášením výsledku a před koncem termínu toto zrušila a udělala nové řízení, kde byla grafika jen formou odměny pro vítězný návrh. Tato druhé výběrové řízení bylo zadáno těsně před koncem dotačního termínu a již bylo ve velkém časovém presu.

To je tedy mezi datumy 30.11.2011-2.1.2012
 A opět cituji: A mysleli si, že jim lidi budou posílat grafické návrhy zdarma.

Já se zde na webu již ptal  a odpovědi se nedočkal proč se tedy nějaký návrh vybíral a jestli to nemá souvislost s vypršením dotačního času.
A poslední citace: Dle mých informací měla web dělat místní firma, ale ve druhém kole vyhrál o pár tisícovek někdo z Ústí. Jenže se pak vůbec nedodrželi žádné termíny. Takže cena mohla být i tak nižší.

Takže místo, aby se podpořili místní firmy, tak za stejné peníze vznikl paskvil.
 
Ale stále by to šlo brát jen jako výkřik do tmy,kdybych tedy neměl také na tom emailu poslanou tu prezentaci s návrhem stránek. A s podivem je tam to členění tak jak to bylo v původním zadání,rozdělení na sekce Občan Turista a je to i mnohem koukavější než to parte co zde máme.

 A mám dotaz na představitele města. Byl již u dodavatele,firmy WebActive s.r.o.
nárokovány poplatky z prodlení ve výši 0.05% z ceny zakázky?
Dále bylo by možno zde ukázat všechny návrhy které byli do soutěže přihlášeny?
A nakonec ještě proč se tedy vybral tento paskvil,jestli to bylo z důvodu dobíhajcího dotačního termínu.
Děkuji Tribuček

Počet příspěvků: 7 zobrazené: 1 - 7