Vše o Železném Brodě

Náhradní most.

Počet příspěvků: 4 zobrazené: 1 - 4

Předmět: Náhradní most.

Hezký den všem,

v současnosti připravujeme souhrnné informace ke stavbě mostu i k provizornímu mostu, které budou zveřejněny nejspíše v listopadovém zpravodaji.

S pozdravem

André Jakubička

Předmět: Re: Náhradní most.

Dobrý den,

je velice hezké, že všechny informace budou uveřejněny pravděpodobně v listopadovém zpravodaji, ovšem to je již po veřejné schůzi, která se koná v pátek 18.10., kde je i poslední možnost se k projektu vyjádřit jako občan, který tím bude postihnut nejvíce. Takže konečná rozhodnutí již nebude šance nijak komentovat či se je snažit nějak řešit.

Jelikož se nemohu pátečního veřejného zasedání zúčastnit zajímalo by mě jak bude řešen vjezd na hřiště, který je jediným možným vjezdem na náš pozemek či jak bude řešeno parkovací stání v případě neumožnění vjezdu na pozemek?

Dále zda bude postižená komunikace po ukončení rekonstrukce mostu opět uvedena do původního stavu, tj. úplná likvidace mostní konstrukce, vysázena zeleň a upraven protipovodňový val. 

V případě, že by přišla povodeň, jak v letních měsících bývá celkem časté, jak bude řešena bezpečnost obyvatel a jejich majetku v místech, kde protipovodňové valy budou kvůli mostu zničeny.

Předem děkuji za Vaši reakci a přeji hezký den.

Zuzana Krulišová

Předmět: Re: Náhradní most.

Dobry den, dle meho nazoru ta stavba ma velmi mnoho aspektu ktere je dobre resit ci aspon nadhodit k diskusi co nejdrive. Jedna takova "malickost": Odhadoval nekdo predem intensitu dopravnich toku
po te  nahradni trase?  Muzeme vyloucit situace, kdy se mesto pravidelne v dobe spicky ucpe auty az nekam nahoru do Pelechovske ulice (situaci kolem Penny Marketu ci v zahybu u hlavniho  mostu  pak  radeji si ani nepredstavovat)?  Pokud ne - bylo by asi vhodne predem pocitat  napriklad  i se zmenami v provozu pravidelnych autobusovych linek. Linky ze Semil  na Jablonec asi nema smysl hnat pres Prosicka a Lisny cili tyhle autobusy si asi budou muset  protrpet (s nas*ranymi cestujicimi spechajicimi do prace) dlouhe ranni cekani apod. v kolonach uvnitr mesta. Nutit ale autobusy Praha - Harrachov
(ale i Brod - Jablonec)  zajizdet tou ucpanou provizorni objizdkou nekam na Zamosti a zpet by mi prislo silene. Pro tyhle autobusy bude asi nutno zridit provizorni zastavku nekde  na pravem brehu Jizery 

Předmět: Re: Náhradní most.

 Dobry den, rozhodnuti  o brzke narocne oprave hlavniho brodskeho  mostu a navazujicich stavbach (provizorni most, prujezd Poricim atd.) by znamenalo  mimo jine, dle meho nazoru,  i definitivni verdikt nad  davnymi plany stavby obchvatu hlavnich silnic v Brode. Myslim, ze prave ted je cas tyto plany jeste jednou  pripomenout,  prodiskutovat -  a pripadne tedy  definitivne zavrhnout. Nedovedu si predstavit, ze po nakladne oprave hlavniho mostu a tim plne zabezpecene a vyresene  (z hlediska kraje ovsem, ne z hlediska potreb naseho mesta) prujezdnosti duleziteho dopravniho spoje Semilsko - Brod - Liberec  bude jeste nekdy na kraji zajem o to, vyresit i  rostouci  zahlceni mestskeho centra  Brodu transitni nakladni a dalsi dopravou. Myslim si tedy, ze by stalo za to pokusit se "prolobbovat"  u krajskych organu myslenku, ze nejlepsim resenim havarijniho stavu mostu v Brode by bylo  postavit most novy - ale pod stavidly. S  prislusnymi tunely ktere jsou v uzemnich planech jiz nejmin 50 let a u nichz - kdyz nic jineho- stoji se za to zamyslet, zda tedy  maji nenulovou sanci byt  v nejblizsich 50 letech realizovany, ci  nikoliv. Ja si myslim, ze po planovane generalni oprave stavajiciho mostu, postaveni a naslednem zbourani mostu provizorniho budou sance Brodu na jakekoliv dalsi velkoryse krajske dopravni  investice v nejblizsich desetiletich nulove. Prikladam nacrtek jak  mi v pameti utkvely ty davne navrhy obchvatu v Brode. Plus tedy ten obecny namet, zamyslet se prave ted zda jsou takoveto  plany  zcela nerealne ci zda by mely treba mohly mit v blizke budoucnosti nejakou sanci. Dva tunely delky 400 m  budou sice drahe (kolik orientacne  stoji 100m tunelu, v porovnani s 100 m podobne kapacitniho mostu?)  ale proti stavbe treba kanalu DOL, ci nekterym jinym "ekologickym" stavbam  jsou to porad velmi male penize :)  Tady je ten muj nacrtek  https://picasaweb.google.com/103026154372275747205/Starepohlednice#5934991379911174642

Počet příspěvků: 4 zobrazené: 1 - 4