v současnosti připravujeme souhrnné informace ke stavbě mostu i k provizornímu mostu, které budou zveřejněny nejspíše v listopadovém zpravodaji.
S pozdravem
André Jakubička
Dobrý den,
je velice hezké, že všechny informace budou uveřejněny pravděpodobně v listopadovém zpravodaji, ovšem to je již po veřejné schůzi, která se koná v pátek 18.10., kde je i poslední možnost se k projektu vyjádřit jako občan, který tím bude postihnut nejvíce. Takže konečná rozhodnutí již nebude šance nijak komentovat či se je snažit nějak řešit.
Jelikož se nemohu pátečního veřejného zasedání zúčastnit zajímalo by mě jak bude řešen vjezd na hřiště, který je jediným možným vjezdem na náš pozemek či jak bude řešeno parkovací stání v případě neumožnění vjezdu na pozemek?
Dále zda bude postižená komunikace po ukončení rekonstrukce mostu opět uvedena do původního stavu, tj. úplná likvidace mostní konstrukce, vysázena zeleň a upraven protipovodňový val.
V případě, že by přišla povodeň, jak v letních měsících bývá celkem časté, jak bude řešena bezpečnost obyvatel a jejich majetku v místech, kde protipovodňové valy budou kvůli mostu zničeny.
Předem děkuji za Vaši reakci a přeji hezký den.
Zuzana Krulišová
Dobry den, rozhodnuti o brzke narocne oprave hlavniho brodskeho mostu a navazujicich stavbach (provizorni most, prujezd Poricim atd.) by znamenalo mimo jine, dle meho nazoru, i definitivni verdikt nad davnymi plany stavby obchvatu hlavnich silnic v Brode. Myslim, ze prave ted je cas tyto plany jeste jednou pripomenout, prodiskutovat - a pripadne tedy definitivne zavrhnout. Nedovedu si predstavit, ze po nakladne oprave hlavniho mostu a tim plne zabezpecene a vyresene (z hlediska kraje ovsem, ne z hlediska potreb naseho mesta) prujezdnosti duleziteho dopravniho spoje Semilsko - Brod - Liberec bude jeste nekdy na kraji zajem o to, vyresit i rostouci zahlceni mestskeho centra Brodu transitni nakladni a dalsi dopravou. Myslim si tedy, ze by stalo za to pokusit se "prolobbovat" u krajskych organu myslenku, ze nejlepsim resenim havarijniho stavu mostu v Brode by bylo postavit most novy - ale pod stavidly. S prislusnymi tunely ktere jsou v uzemnich planech jiz nejmin 50 let a u nichz - kdyz nic jineho- stoji se za to zamyslet, zda tedy maji nenulovou sanci byt v nejblizsich 50 letech realizovany, ci nikoliv. Ja si myslim, ze po planovane generalni oprave stavajiciho mostu, postaveni a naslednem zbourani mostu provizorniho budou sance Brodu na jakekoliv dalsi velkoryse krajske dopravni investice v nejblizsich desetiletich nulove. Prikladam nacrtek jak mi v pameti utkvely ty davne navrhy obchvatu v Brode. Plus tedy ten obecny namet, zamyslet se prave ted zda jsou takoveto plany zcela nerealne ci zda by mely treba mohly mit v blizke budoucnosti nejakou sanci. Dva tunely delky 400 m budou sice drahe (kolik orientacne stoji 100m tunelu, v porovnani s 100 m podobne kapacitniho mostu?) ale proti stavbe treba kanalu DOL, ci nekterym jinym "ekologickym" stavbam jsou to porad velmi male penize :) Tady je ten muj nacrtek https://picasaweb.google.com/103026154372275747205/Starepohlednice#5934991379911174642