Vše o Železném Brodě
Terminál Železný Brod
Předmět: Terminál Železný Brod
Předmět: Re: Terminál Železný Brod
Dobry den, tady jsem jen zahledl zpravu o dalsim z mnoha terminalu http://ostrava.idnes.cz/kritika-noveho-autbusoveho-nadrazi-v-havirove-flp-/ostrava-zpravy.aspx?c=A150615_2170409_ostrava-zpravy_jog ono totiz takovychto betonovych, vice ci mene "modernich" (= zadne kiosky resp. prodejny cehokoliv pripadne jina zlidstujici zarizeni pritahujici bezdomovce a dalsi zivly) staveb budovanych z EU dotaci vyrostlo v nasi republice v poslednich letech nekolik desitek. Muzeme tedy srovnavat, jak to kde architektonicky i jinak zvladli a hledat pripadne spolecne rysy. Mozna jste taky zahledli v minulych dnech zpravu, ze pry CD zacnou prodavat pripadnym zajemcum nepotrebna nadrazi. Jenze, kdo bude mit o brodske nadrazi zajem? Pri tehle prilezitosti se jeste zeptam pana Macha - jak to bude s tou letni vylukou zeleznice? Termin? Rozsah staveb v okoli mesta? Jak se to dotkne staveniste budouci "Greenway" ? https://picasaweb.google.com/115605831011983124604/Novymost#6159513176593260306 atd. Dekuji predem za odpoved
Předmět: Re: Terminál Železný Brod
A jeste snimek ukazujici, jak okoli dnesniho Terminalu vypadalo pred 75 lety https://picasaweb.google.com/115605831011983124604/Brodec20140508#6159599126046130930 byla to tehda doba velkeho budovani v Brode. Sokolovna jeste zarila pomernou novotou, byl postaven hotel Cristal, nova hlavni silnice smerem na Drzkov a dale do Rise, novy most (zaroven s dobudovanim masivni zdi nabrezi pokracujici novou silnici smer Spalov a Podbozkov) ktery slouzil az do letosniho brezna
Předmět: Terminál Železný Brod
Vážená paní Kortanová,
předpokládal jsem, že odpovědi na vaše dotazy jsou už v předešlých příspěvcích, ale je to nepřehledné, takže to už sám neumím dohledat :
1) Změny v projektu jsou možné a musí se dohodnout s poskytovatelem dotace. V současné době ale na obou částech stavby probíhá zkušební provoz, stavba není zkolaudovaná, proto je nelogické žádat o změnu stavby, kde se prověřují parametry a nějaké změny teoreticky mohou nastat. Návrhy musím přednostně projednat s autorem projektu a teprve poté s dotačním orgánem.
2) Jednání s majitelem železniční stanice ohledně provozu sociálního zařízení probíhají, ale v současné době se upřednostnilo projednání řešení dopravy v době dlouhodobé výluky, která nastane v půlce července. Co se týká "otevření" vestibulu v nočních hodinách, nechám na zvážení diskutujícím, co by se zde asi dělo, a kdo by to zde musel udržovat. Mé zkušenosti z různých nádraží jsou takové, že raději čekám venku než v čekárně. Každopádně se jedná o majetek Českých drah, nikoli města, a město má poměrně dost vlastního majetku o který se musí starat. Nedaleko nádraží je restaurace, kde se dá na vlak počkat.
3) České dráhy se snaží prostory restaurace pronajmout, ale ze strany podnikatelů není žádný zájem. Je to divné, protože třeba v Tanvaldu je restaurace na nádraží v provozu a je to příjemné zařízení s velkou nabídkou jídel. Obdobně je to i v Jablonci nad Nisou. Pokud by kdokoli z diskutujících znal někoho, kdo by si chtěl prostory restaurace pronajmout, mohu zprostředkovat kontakt na příslušné pracovníky Českých drah.
Předmět: Terminál Železný Brod
Předmět: Re: Terminál Železný Brod
Dobry den, tenhle web je editacne sice uzivatelsky velmi nepratelsky (zvlast pak ve srovnani s minulym webem) ale jednu uplne zakladni moznost ma - totiz smazat napsany prispevek a nahradit ho novym. ( Pritom se sice smazou i pripadne navazujici prispevky ale to by zde zatim problem byt nemusel)l
Předmět: Terminál Železný Brod
Předmět: Terminál Železný Brod
Předmět: Re: Terminál Železný Brod
Dobry den, at jiz si o Terminalu myslime cokoliv (mimochodem, me priijde docela OK ta stredni cast kolem Brodeckeho potoka i kdyz vic lidi tam nakonec asi bude chodit po nove silnici, nez po prislusnem novem chodniku) tak je vybudovan z zuly a betonu cili materialu nepodlehajicich zkaze. Takze - na vylepsovani bude dost casu v dalsich desetiletich :) K dnes stale vic pustnoucimu nadrazi je treba hlavne snazit se nalakat cestujici. At jiz sikovnymi jizdnimi rady do atraktivnich destinaci nebo treba i stavbou parkovist (nejake by se tam mozna, treba na te byvale "uhelne" nakladove plose vybudovat dalo?) U sokolovny ale budeme tenhle rok mit jine starosti: kazdodenne po vetsinu dne (asi nejen ve spicce) po dlouhe tydny a mesice stojici fronta aut v cele Masarykove ulici da zapomenout na drobnosti jakymi jsou navrhy, zda ten beton zastavky je vhodne necim zkraslovat ci ne :)