Vše o Železném Brodě

Terminál Železný Brod

Počet příspěvků: 194 zobrazené: 81 - 90

Předmět: Terminál Železný Brod

Jestli jsem dobře pochopil návrh pana Kunsta :

"V tom případě, to staré řešení se řazením busů kolmo k hlavní sinici bylo lepší, mohla tam třeba Radiana s místními klempíři dodělat střechy nad nástupními perony a autobusy mohly bez couvání, vyjíždět přímo ven, přes jeden dlouhý přechod od elektry k Masarykovi. Velká kapacita by zůstala zachována a stála by ta sranda rozhodně méně peněz. Než o nějaký užitek pro cestující, tu možná může jít o zakázku pro kšeft."

... tak by autobusy po celé délce vyjížděly do silnice. Kdyby jely třeba 3 současně, kdo z nich bude mít přednost. A co když ten nejblíže elektře pojede do Jablonce a ten nejblíže sokolovně do Semil? Osobně se mi toto řešení nelíbí, a to mám z oblasti dopravního projektování přeci jen nějaké zkušenosti, ale když už, tak si to místo diskuse zkuste porovnat s příslušnými normami a projednat s Policií. Pak teprve používejte dotazy typu "O co vám jde?".

Jinak v Turnově i v Jablonci je už léta na hlavní silnici jenom jeden výjezd, nebo se bavíme o jiných městech?

Toto není námět k diskusi. Námět jsem dal minule : Zkuste si to ověřit u nějakého odborníka nebo na Policii.

Námět k diskusi by například byl, proč se v Čechách tradičně řeší problém při realizaci stavby, a ne při zpracování projektu (napadá mě, že asi kvůli alibismu, protože každý ví, že kvůli jednomu člověku se stavba nezastaví) . Bez ohledu na aktuální politickou reprezentaci se terminál řeší od roku 2008, a obyvatelé bytového domu u železniční stanice dokonce svého času sepsali petici proti stavbě, ke které se přihlédlo, a projekt se změnil.

Předmět: Terminál Železný Brod

Ach jo a to jsem se do toho už nechtěl motat.A co sakra máte proti vyjíždění autobusů přímo dopředu?Máte snad pocit že budou nahánět chodce kteří přecházejí po chodníku,nebo že se vyhrne smečka 5ti autobusů do silnice ve rvačce o možnost dříve odjet?Tak o co Vám jde?V Jablonci i v Turnově se to děje léta a nic.Jelikož stav diskuze s panem Machem je jaký je,dodávám, že se jedná o pohyb chodců po  c e l é  ploše .

Předmět: Terminál Železný Brod

Každý, kdo má zájem, se může přesvědčit, že z peronu železniční stanice projdete kolem poklady na autobusová odjezdová stání. Procházet sklem opravdu, ale opravdu neumím.

Předmět: Terminál Železný Brod

Pane Machu, jasně jste napsal toto : 2) Nádražní budova je z peronu na nástupiště autobusů průchozí kolem pokladny.
A to prostě není pravda.

Řešit to výjezdy jakp íše pan Kunst šlo. Pokud se nepletu, je tam v plánu 30 km/h. 
A netuším co je na mém dotazu k nepochopení. Prostě jsem Vám napsal termíny jak je otevřena a Vy raději děláte, že nechápete?

A ano, problém je v tom, že nedočítáte. Popřípadě čtete jen to co se Vám hodí.

Předmět: Terminál Železný Brod

K reakci pana Tribučka, který obhajuje pana Kunsta, jen omluva, že jsem celou větu nedočetl, ale hlava se asi jen těžko bránila představě, že z bývalého autobusového nádraží budou vyjíždět autobusy vedle sebe po celé délce do hlavní silnice. Představte si tuto situaci z pohledu řidiče, který jede směrem k viaduktu. Kromě toho je potřeba respektovat dopravní předpisy, které toto řešení prostě nepřipouští. Lidé půjdou po dlouhém přechodu od elektry k památníku T.G.M. a mezi nimi budou jezdit autobusy? Pokud nevěříte mně (což nevěříte), zkuste si to prověřit na Policii nebo u některého dopravního odborníka (viz. v Brodě třeba Ing. Wolf).

A na závěr - jestli dobře počítám, tak ti lidé, kteří na mě "takto" reagují, jsou pan Milan Tribuček a pan Václav Kunst. Ostatní se mnou nemusí souhlasit, ale většinou alespoň formulují jasnou otázku. Na ty vaše se jinak odpovídat nedá. Omlouvám se, snaha byla, ale opravdu to asi neumím.

Předmět: Terminál Železný Brod

A pane Machu, ještě jeden dotaz. Nádražní budova je otevřena Po-So 5:55-17:00 v Ne 6:45-18:25. Jak to bude mimo tyto termíny? První autobusy,večerní apod?

Předmět: Re: Terminál Železný Brod

Milan Tribuček napsal(a):

A pane Machu, ještě jeden dotaz. Nádražní budova je otevřena Po-So 5:55-17:00 v Ne 6:45-18:25. Jak to bude mimo tyto termíny? První autobusy,večerní apod?
 
Vážený pane Tribučku,
opravdu čekáte na váš "jasný a konkrétní" dotaz (viz. výše) jinou odpověď, že mimo tyto provozní hodiny bude budova uzavřena? Snad jsem uvedl, že na nástupišti budou přístřešky pro cestující.

Předmět: Re: Terminál Železný Brod

Milan Tribuček napsal(a):

A pane Machu, ještě jeden dotaz. Nádražní budova je otevřena Po-So 5:55-17:00 v Ne 6:45-18:25. Jak to bude mimo tyto termíny? První autobusy,večerní apod?

A já dodám ještě jeden dotaz,od kdy je čekárna průchozí ? vždyť tam jsou ze vnitř nacpané lavičky a v meziprostoru dveří byli ještě nedávno truhlíky s kytkama....a bývalo tam psáno vchod uzamčen-přístup z nástupiště...

Třeba je to už jinak,dlouho jsem vlakem nejela,ale ověřím si to radši osobně-tady se nedá ničemu věřit..


Předmět: Re: Terminál Železný Brod

Dobry den. Kritizovat koncepci obou terminalu - na to byl cas v letech 2000 - 2013.  Tento cas obsedantni stouralove, kritici a vsichni ti, kdo  nejsou bezvyhradne nadseni koncepci te stavby - nevyuzili dostatecne energicky :) Ted ma smysl pockat ten mesic (ci pulrok?) az se Terminal dodela, usadi se prislusny novy provoz, doladi drobnosti jako informacni tabule, kvetinova vyzdoba, volba spravnych odrud stromu prorustajicich strechy atd. :) Spis by to ted  chtelo soustredit se na vcasnou, dukladnou a ucinnou  kritiku staveb, ktere Brod teprve cekaji - a kde je mozno neco jeste treba i zmenit ci aspon v predstihu prodiskutovat (zda se tam treba  neplanuje nejaka blbost): Most, Maly Rynek, Greenway atd.

Předmět: Terminál Železný Brod

Pane Machu, a to je přesně ono, proč lidé na Vás reagují tak jak reagují. Vy prostě nečtete, co Vám někdo píše. Stalo se to mě již několikrát, panu Kunstovi také. Zkusíte mi napsat, kde píše něco o couvání? Tady není o  tom, že by couvaly ani slovo: "V tom případě, to staré řešení se řazením busů kolmo k hlavní sinici bylo lepší, mohla tam třeba Radiana s místními klempíři dodělat střechy nad nástupními perony a autobusy mohly bez couvání, vyjíždět přímo ven, přes jeden dlouhý přechod od elektry k Masarykovi. 
Počet příspěvků: 194 zobrazené: 81 - 90