Jestli jsem dobře pochopil návrh pana Kunsta :
"V tom případě, to staré řešení se řazením busů kolmo k hlavní sinici bylo lepší, mohla tam třeba Radiana s místními klempíři dodělat střechy nad nástupními perony a autobusy mohly bez couvání, vyjíždět přímo ven, přes jeden dlouhý přechod od elektry k Masarykovi. Velká kapacita by zůstala zachována a stála by ta sranda rozhodně méně peněz. Než o nějaký užitek pro cestující, tu možná může jít o zakázku pro kšeft."
... tak by autobusy po celé délce vyjížděly do silnice. Kdyby jely třeba 3 současně, kdo z nich bude mít přednost. A co když ten nejblíže elektře pojede do Jablonce a ten nejblíže sokolovně do Semil? Osobně se mi toto řešení nelíbí, a to mám z oblasti dopravního projektování přeci jen nějaké zkušenosti, ale když už, tak si to místo diskuse zkuste porovnat s příslušnými normami a projednat s Policií. Pak teprve používejte dotazy typu "O co vám jde?".
Jinak v Turnově i v Jablonci je už léta na hlavní silnici jenom jeden výjezd, nebo se bavíme o jiných městech?
Toto není námět k diskusi. Námět jsem dal minule : Zkuste si to ověřit u nějakého odborníka nebo na Policii.
Námět k diskusi by například byl, proč se v Čechách tradičně řeší problém při realizaci stavby, a ne při zpracování projektu (napadá mě, že asi kvůli alibismu, protože každý ví, že kvůli jednomu člověku se stavba nezastaví) . Bez ohledu na aktuální politickou reprezentaci se terminál řeší od roku 2008, a obyvatelé bytového domu u železniční stanice dokonce svého času sepsali petici proti stavbě, ke které se přihlédlo, a projekt se změnil.