Vše o Železném Brodě

Terminál Železný Brod

Počet příspěvků: 194 zobrazené: 61 - 70
< << 5 6 7 8 9 >> >

Předmět: Terminál Železný Brod

Vážený pane Vetlý,

otázka řešení zastávky v Bavlnářské ulici (pro složitost ji nebudu nazývat bu) se probírala se všemi zúčastněnými. V kontaktu s pracovníky BusLine jsem dost často a připomínky ke Kasselským obrubníkům nepadly nikdy. Ostatně pokud tento problém je, proč se neprobírá na celostátní úrovni, protože autobusy SOR a Kasselské obrubníky - to by musel být celostátní problém?

Do dílen nemám zapotřebí jezdit, protože není prokazatelné, že vady, na které upozorňujete, jsou způsobeny Kasselskými obrubníky. Jediné doložitelné jsou praktické zkušenosti - Jablonec, Turnov, Mladá Boleslav...., tam všude Bus Line zajíždí (bude i po roce 2016?).

Autobusy Tedom jsem nezmiňoval jako typ autobusu, jen jsem zmiňoval, že v době jednání o užití obrubníků jsem zkoušel kontaktovat i Vysoké Mýto i Libchavu, ale bez výsledku.

P.S. To, že se řidiči autobusů někdy mohou potrhat smíchy, když nastraží past na cestující, se přesvědčuji poměrně často. Naposledy při výlukové jízdě ze Dvora Králového do Jaroměře minulý víkend, kdy jeden řidič školil cestujícího s kolem, že do autobusu se kolo přeci nevejde. Sousední autobus (také SOR) cyklistu bez problémů naložil. To ale nebyl Bus Line ... 

Předmět: Terminál Železný Brod

Vážený pane Machu,
pro boha , nechte už ty obrubníky na pokoji.
Já proti nim absolutně nic nemám.Jsou mi z celého srdce ukradené,  protože přistavit autobus až k  zastávce
pro mne to není žádný problém a nějaké navádění kol nepotřebuji.
Neustále, a to,  od mého prvního příspěvku, upozorňuji na  v ý š k u  nástupních ostrůvků, protože při přiblížení n e m o h u  otevřít dveře.
Na kolenou Vás prosím.
Opovězte na tuto otázku.
Autobusů je  totiž v dnešní době hodně typů a každý má jinou světlost k otevření dveří.
Nejmenší je asi 25 cm od země.
AsiI to bude jako typické zakřivení banánů a pak to svedete na normy EU.
Děkuji a přeji hezký den.
Vladimír Vetlý

Předmět: Terminál Železný Brod

Ahoj Vladimíre. Chlape nešťastnej. Tady se rozumné debaty nejspíš nedočkáš. Tady se na tohle téma blábolí furt to samé. A to si představ, že pan inženýr ani netuší, jak se na tu zastávku, k té refíži, dostane autobus č. 3. To, když odjede ten první. Ale, já mu věřím. On to svou každodenní chůzí kolem, od nádraží vlakového, určitě nastuduje. Když ty jeho telefonáty někam, tak dobře pomáhají. Třeba někdo poradí, jak to udělat a nemuset autobus u toho couvat. Přeji ti hodně bezpečných kilometrů a pohodové cestující. A ti ostatní, ať jezdí radši vlakem. Ahoj.

Předmět: Terminál Železný Brod

Vážený pane Vetlý,

neustále opakuji stejnou odpověď. Obrubník je navržen podle normy tak, jako jsou autobusy navrhovány podle normy. Nikoli normy EU ale naší české.To, že vám najíždění k ostrůvku dělá problém, to já nevyřeším.

Vážený pane Kunste,

vidím, že diskutovat s vámi je ztráta času, protože diskuse ve vaší představě je taková, že vám úředník musí dát za pravdu, jinak je to hlupák. Jak bude najíždět k ostrůvku autobus č. 3, stejně tak jako autobus č. 1, autobus č. 2 či autobus č. 4 představu mám. A jestli vám leží v žaludku inženýři či architekti, kteří navrhují dopravní stavby, tak si to musíte vyříkat s nimi.

Předmět: Terminál Železný Brod

Pane Machu,
jestli je norma taková, nebo maková, mne nezajímá.
Když nejde k obrubníku zajet tak, aby pro nastupující nevzniklo nebezpečí, ,je třeba s tím něco dělat.
Je přece nesmysl stavět vysoké nástupní ostrůvky ke kterým  se nemůže autobus přiblížit.
Opakuji že jezdím se SORKOU 10,5,  protože je více typů, a můj autobus má systém dveří nižší.
U jiných sorek tento problém nevzniká, ale můj typ jezdí nejvíce do Brodu.
To znamená, že když nebudu moci dveře otevřít,protože mi v tom brání výška obrubníku, tak se stará paní o holi bude nějak muset dostat do autobusu přes vzniklou díru.
Ty Vaše obrubníky totiž mohou vyhovovat pouze tramvajím.
Jaké s nimy měly problémy autobusy si můžete zjistit v Ostravě.

Také by mne zajímalo,  jako pana Kunsta, ,jak si představujete,  že si najede autobus č.3 když odjede autobus č.1 a autobus č,2 bude ještě nakládat cestující.Aby autobus č.3 mohl najet těsně k nástupnímu ostrůvku, musel by nacouvat až těsně před autobus č.2.A to Vám žádný soudný řidič neudělá. Jistě by se to dalo řěšit výjezdem dopředu a ne couváním, nebo čekáním až autobus před Vámi odjede, a teprve potom najet k ostrůvku také, anebo počkat na Masaryčce až se Vám uvolní refýž.
Věřte, nebo ne, Naše trasy jsou opravdu časově našponované, nehledě na to, že musíme stíhat čekající spoje.
Děkuji za odpověď a přeji hezký den.

Předmět: Terminál Železný Brod

Co se týká Ostravy, tak jsem si se zájmem pročetl text u posledního obrázku na stránkách :

http://spvd.cz/index.php/ostrava

"Moderně vybavená zastávka před zrekonstruovaným koridorovým nádražím Ostrava - Svinov poskytuje plný komfort cestujícím - zastřešené stání, informační panely a speciální obrubníky, které umožňují nájezd autobusu co nejtěsněji k hraně nástupiště, a tedy i plně bezbariérový nástup do vozidel. Z hlediska pohodlí a bezpečí cestujících je to dramatický posun k lepšímu. Původní řešení přestupního uzlu s množstvím bariér a nesmyslných nadchodů bylo doslova strašidelné. Přejeme Ostravě další povedené realizace obdobných zastávek!"

Co se týká nájezdů na jednotlivá stání, tak si při bližším prostudování projektu možná všimnete, že některé zastávky jsou mírně pootočené právě proto, aby se řidičům lépe najíždělo. Spíš mě ale překvapuje rychlá ztráta historické paměti - na starém autobusovém nádraží se od 5 zastávek musel vycouvávat, ostatní byly po obvodu plochy, takže nějaké přiblížení k obrubníku nebylo možné. Žádný komfort, velké nebezpečí. Jestli to vyhovovalo cestujícím, to pochybuji.

Předmět: Terminál Železný Brod

Ďekuji pane Machu za tuto adresu.Já jsem objevil konečně zastávku kam se dá najet bez nebezpečí poškození vozu nebo cestujícího .Mají tam ty obrubníky o kterých píšete.Je to u vlakové zastávky na Smržovce a skutečne se dá vůz přistavit až k nástupišti.Takže pohoda.

Nechci dráždit,ale je to o té výšce, o které se od začátku bavím.Dále stále marně přemýšlím o fíglu jak přistavit autobus č.3 když autobus č.2 ještě neodjel  bez popojetí autobusu č.2 to fakt nevím, ale rád se nechám poučit.

Protože jsem se vždycky snažil naučit nové fígle, např.jsem se naučil nacouvat s vlekem těsně vedle nakl.auta tak,že jsem si na něj  mohl z kabiny sáhnout, ale to byl extrém.Většinou jsem to dělal proto, abych mohl zkontrolovat funkci zadních světel..

Takže se nechám rád poučit a něčemu novému se naučím.

Děkuji a přeji hezký den.

Předmět: Terminál Železný Brod

Ahoj Vladimíre.

Já tě chápu, že jsi se snažil ukázat na nějaký problém, který se nejspíše bude řešit v blízké budoucnosti a zřejmě už vzniká dnes. Ale asi tu není dáno, s tím tady něco udělat. Normálnímu člověku, když řekneš, že se ti na nějaké věci něco nezdá, tak se nad tím zamyslí a začne to řešit. Kdyby byl schopen, tak si aspoň prohlédne stavební plány a udělá si nějaký závěr. Nebo si ty detaily nechá vysvětlit na těch plánech někým, kdo je buď tvořil, nebo jim rozumí a je schopen to z nich vyčíst. Konkrétně tohle tu jaksi nefunguje. Možná by se tomu měl věnovat nějaký nižší úředník ze stavebního. Aby, měl od věci trochu odstup. A přitom by ta správná odpověď byla tak jednoduchá. Např. Uvedený detail jsem si v plánech prohlédl, je to pro budoucí provoz používaných vozidel v pořádku. Autobusy se bez problémů dostanou ke svým refížím a svými střechami se budou vejít pod střechy zastávek. I ty vyšší dálkové. A když ne, tak se to bude řešit jako běžný stavební problém. A to včas. Jak jim to, ale bude vycházet při příjezdu na štafl, kolik budou potřebovat času pro hlavně nástup cestujících a díky tomu, jak se na něm dlouho zdrží a budou tak zdržovat v najetí dalších autobusů na jejich štafl. Kde asi na to zařazení budou čekat je evidentní. Sám moc dobře víš, že toho času mezi dojezdem, nástupen cestujících a jejich odbavení a vlastním odjezdem moc není. Ty čekající autobusy asi nebudou odjíždět na Autobusové nádraží k vlakovému a potom se znovu vracet k uvolněnému štaflu.

Vladimíre, představ si, že jsem slyšel drb, že se ta stavba zastávky nějak komplikuje a nejspíš se bude i prodlužovat její dokončení. Možná by tu měl někdo zodpovědný vypsat ta data-datumy, kdy se mělo předat staveniště stavbařům, kdy se předalo a proč ne, pokud  bylo předáno později. Přece se už několik týdnů vědělo, že se ta stavba bude otvírat. Že se na těch staveništích skoro nedělá, je věc druhá. Pracovní doba v létě od 7 do 15 hodin není zrovna z nejdelších. A pohyb několika málo stavbařů po place, není zrovna hemžení hodné investici o 55 milionech. A že, tam  dokonce vzniknul problém s podložím, který si nejspíš vyžádá odložení dokončení stavby a je tu i názor, že to bude stát i o něco víc. Jaké musí být podloží pod autobusy, co váží tak maximálně do 25 tun? Že by se tam do té hloubky navezl ten Jizerácký štěrk, než by se draze skládkoval v Košťálově a třeba někdy jindy zase prodal jako materiál do nějaké jiné stavby. Vláďo, že to jsou ale věci, co se tu šuškají. Jeden by tomu všemu nevěřil.

PS: Na téma šikovných architektů a projektantů Ti napíšu jindy.

Předmět: Terminál Železný Brod

Koukám pane Kunste, že jste si také všimnul, že nepanuje na stavbě zrovna závratné tempo Spíše, že některé dny zeje stavba prázdnotou.

Předmět: Terminál Železný Brod

Je tedy možné někde zjistit nějaký harmonogram prací? Jak se bude pokračovat, protože za posledních cca 14 dní byli na stavbě dělníci cca 4 dny. A neříkám že se pracovalo. On totiž vzniká další problém. Jak je tam vše rozkopáno, tak všechen prach ze staveniště, kde se nestaví, jde lidem co kolem bydlí do bytů.
Počet příspěvků: 194 zobrazené: 61 - 70
< << 5 6 7 8 9 >> >