Vše o Železném Brodě

Terminál Železný Brod

Počet příspěvků: 194 zobrazené: 61 - 70
< << 5 6 7 8 9 >> >

Předmět: Terminál Železný Brod

Vážený pane Machu.

Zdá se, že jste si toho také všimnul, že se tu už nějak točíme v bludném kruhu. Protože nikde pořádně nebylo dosud vidět, jak ta čekárna bude vypadat, tak docházelo k domýšlení ´, jak asi bude ta zastávka postavena. Proto taky lidi, co tu stavbu sledují od samého začátku, napadlo, jestli se třeba nad tou betonovou skořepinou nebude dodělávat nějaké navýšení střechy. Aby tím došlo k jejímu zvýšení, aby díky tomu mohly autobusy, zajíždět co nejblíže k nástupnímu ostrůvku. A aby lidé, co po čekání na svůj spoj, dosud pod střechou, nemuseli vycházet do deště a plískanice v zimě. Právě tohle se tu vůbec nepovedlo. I přes upozornění se tam vybudoval nástupní peron, svou hranou vzdálený od hrany betonové střechy asi 190cm. Na plánku bylo dokonce uvedeno 210cm. Proč se něco, co evidentně nebude vyhovovat na dlouhá léta, včas nezmění,(když to zvorali pánové z Ateliéru4)? Ty obrubníky se dodělávaly přece nedávno a o tomhle se tu mluví už několik měsíců. A po ty měsíce, se u té Sokolovny, ani nic moc nedělalo. Ještě, když se na té stavbě upravuje dopravni značení a někdo tam dá ten zákaz vjezdu, to nemohl rovnou sundat tu dodatkovou tabulku s tvarem křižovatky? Vedlejší k Sokolovně? Projíždějící motoristé nad tím pokyvují hlavami. Začínáme tu být ,,republikově známí,, !

Předmět: Terminál Železný Brod

Vážený pane Machu
Nepochopil jsem Vaši odpověď. To že stavba probíhá, znamená že mohou být špatně nainstalovány doprvaní značky?
Oni se totiž neinstalují, oni tam již jsou, jestli jste si nevšiml 

Předmět: Terminál Železný Brod

Vážený pane Tribučku,

stavba probíhá, dopravní značení se instaluje.

Vážený pane Kunste,

dne 15.6.2014 v 19:50 hod. jste mimo jiné napsal : "Ahoj. Dnes nebudu nějak vyrývat. Jen se zmíním o věci, kterou jsem vypozoroval. Příjezd do a ze zastávky u Sokolovny, by mohl být nejspíše v pořádku. Jen jsem v náčrtku nevyčetl, jaká je výška nástupního ostrůvku. To je věc, která by mohla skoro zásadně kolidovat s výškou schodů u autobusů. Další věc, by měla být dostatečně vysoká střecha zastávek. Aby nemusel autobus zastavovat třeba i metr od nástupní hrany."

Předmět: Terminál Železný Brod

Zdravím.

A tak, jak to napsal pan kolega Milan Tribuček, to o tom malém překrytí nástupišť, to jste pane vedoucí už pochopil? Nikdy jsem nikde nepsal a ani neříkal, že mám obavu, že budou autobusy svými střechami narážet do střechy čekárny! Vy a ani pan starosta, mě do svých radničních komnat nenalákáte. Pořád si přejeme, tady vystavit ty plánky Zastávky SOKOLOVNA a stání u budovy ČD. Kdy bude obnoveno čárování přechodu u drogerie?

Předmět: Terminál Železný Brod

Jsem zase jednou v Brodě a koukám, jak pokračuje stavba u Sokolovny. A zarazily mě tedy dvě věci. Přesah střechy, který jsem očekával, že bude překrývat nástupiště, aby za horších podmínek se dalo nastoupit za sucha. A za druhé, ne uplně vhodná dopravní značka před výjezdem na hlavní silnici. Pokud jedete od mostu, tak je tam hlavní silnice, a pod ní klasicky rozlišení křižovatky. Jenže tam chybí, také zákaz odbočení vpravo. Protože pokud podle této značky odbočíte vpravo, do původního nájezdu na autobusové nádraž, odbočujete do jednosměrky. Kterou značku uvidíte až po odbočení.

Předmět: Terminál Železný Brod

Co se týká žulových kostek, tak ty jsou uskladněny u Technických služeb města a budou využívány při opravách komunikací ve městě. Především se s nimi počítá v památkově chráněných lokalitách.

Součástí smlouvy (zveřejněné) je oceněný výkaz výměr, kde jsou všechny položky naceněné. Výkaz je ale dost podrobný a asi bude nepřehledný. Na konci stavby bude zpracován aktualizovaný výkaz podle skutečnosti, a bude zpracován souhrnný přehled podle objektů. Předpokládám, že zastupitelé si nějaký takový přehled vyžádají. Co se týká dotace, tak po dokončení stavby se dozvíte přesnou částku, protože to je u každé obdobné stavby mediálně dost atraktivní téma (viz. dotace na terminály v Tanvaldu nebo Turnově).

V pondělním Deníku je k termínu dokončení uvedeno, kdy se dokončení předpokládá, ne že by byl tento termín schválen.

Co se týká poznámky pana Kunsta o šířce perónku 35 cm, nebo 210 cm nebo 195 cm - tak na to při nejlepší vůli nejsem schopen odpovědět, protože ani vzdáleně netuším, o co se konkrétně jedná. Staví se ale podle plánů, kterými je Dokumentace pro realizaci stavby. Ta je k nahlédnutí na odboru územního plánování a regionálního rozvoje.

Předmět: Terminál Železný Brod

Zdravím.

Dnes jsme se dozvěděli z tisku informaci, že Syner dostal na dohotovení své zakázky dalších 14 dní. Na co vlastně ten čas potřebují? Na několikanásobné a opakované zadlážďování ploch u Sokolovny? Zadláždí a zase to rozeberou? Hlavně, že už máme na svém místě strom. Dále, se na stavbě u nádraží měla nějaká technika neblaze přblížit k plynovodu a zapříčinit jeho odstavení. Když jsou ty rozvody středotlaku nové několik let, to se takhle věhlasná firma neumí pohybovat pomocí dokumentace a vypípaných tras? Proč dostali ty dva týdny navíc, když je tu mockrát opakováno, že mnohem delší dobu se na obou stavbách nic nedělo? Tam se nedělalo nikde. Ani v prostorách, kde nebyly žádné neočekávané potíže. Že by firma měla své stavební kapacity někde jinde a tady si to jen okecali a vynutili na odpovědných úřednících? Jinak, perónek není ani 35cm, ani 210cm. Jeho šířka je cca 195cm. Podle jakých plánů se tedy staví? Odpověď, už nějak ani neočekávám. Je to už jen takový folklór.

Předmět: Re: Terminál Železný Brod

 Dobry den vsem, me na te stavbe chybi jeste  jedna vec - ktera tam ale nejspis ve finale tez bude: cedule  (ani by nemusela byt  pozlacenym pismem, na podstavci z lestene zuly) kde by  bylo napsano, kolik to vsechno - z  dotaci  dobrotive EU - stalo: dlazba tolik a tolik desitek milionu Kc  (mimochodem, co se vlastne stalo s zulovymi kostkami, ktere byly vytezeny u nadrazi? bylo jich odhadem taky par set tun  https://picasaweb.google.com/115605831011983124604/Brodec20140508#6014431661164926754 opravy inzenyrskych siti (polozka, kterou si jako laik komentovat netroufam, na rozdil od tech ostatnich :) nova zelen tolik a tolik....

Předmět: Terminál Železný Brod

Já mám zase zkušenost, že je křehký a láme se v silném větru. Ale dám na odborníky, já jsem s botanikou skončil na gymnáziu :))

Předmět: Terminál Železný Brod

Platan, dobrá volba, jen rád zvedá chodníky..
Počet příspěvků: 194 zobrazené: 61 - 70
< << 5 6 7 8 9 >> >