Ahoj Vladimíre.
Já tě chápu, že jsi se snažil ukázat na nějaký problém, který se nejspíše bude řešit v blízké budoucnosti a zřejmě už vzniká dnes. Ale asi tu není dáno, s tím tady něco udělat. Normálnímu člověku, když řekneš, že se ti na nějaké věci něco nezdá, tak se nad tím zamyslí a začne to řešit. Kdyby byl schopen, tak si aspoň prohlédne stavební plány a udělá si nějaký závěr. Nebo si ty detaily nechá vysvětlit na těch plánech někým, kdo je buď tvořil, nebo jim rozumí a je schopen to z nich vyčíst. Konkrétně tohle tu jaksi nefunguje. Možná by se tomu měl věnovat nějaký nižší úředník ze stavebního. Aby, měl od věci trochu odstup. A přitom by ta správná odpověď byla tak jednoduchá. Např. Uvedený detail jsem si v plánech prohlédl, je to pro budoucí provoz používaných vozidel v pořádku. Autobusy se bez problémů dostanou ke svým refížím a svými střechami se budou vejít pod střechy zastávek. I ty vyšší dálkové. A když ne, tak se to bude řešit jako běžný stavební problém. A to včas. Jak jim to, ale bude vycházet při příjezdu na štafl, kolik budou potřebovat času pro hlavně nástup cestujících a díky tomu, jak se na něm dlouho zdrží a budou tak zdržovat v najetí dalších autobusů na jejich štafl. Kde asi na to zařazení budou čekat je evidentní. Sám moc dobře víš, že toho času mezi dojezdem, nástupen cestujících a jejich odbavení a vlastním odjezdem moc není. Ty čekající autobusy asi nebudou odjíždět na Autobusové nádraží k vlakovému a potom se znovu vracet k uvolněnému štaflu.
Vladimíre, představ si, že jsem slyšel drb, že se ta stavba zastávky nějak komplikuje a nejspíš se bude i prodlužovat její dokončení. Možná by tu měl někdo zodpovědný vypsat ta data-datumy, kdy se mělo předat staveniště stavbařům, kdy se předalo a proč ne, pokud bylo předáno později. Přece se už několik týdnů vědělo, že se ta stavba bude otvírat. Že se na těch staveništích skoro nedělá, je věc druhá. Pracovní doba v létě od 7 do 15 hodin není zrovna z nejdelších. A pohyb několika málo stavbařů po place, není zrovna hemžení hodné investici o 55 milionech. A že, tam dokonce vzniknul problém s podložím, který si nejspíš vyžádá odložení dokončení stavby a je tu i názor, že to bude stát i o něco víc. Jaké musí být podloží pod autobusy, co váží tak maximálně do 25 tun? Že by se tam do té hloubky navezl ten Jizerácký štěrk, než by se draze skládkoval v Košťálově a třeba někdy jindy zase prodal jako materiál do nějaké jiné stavby. Vláďo, že to jsou ale věci, co se tu šuškají. Jeden by tomu všemu nevěřil.
PS: Na téma šikovných architektů a projektantů Ti napíšu jindy.