Vše o Železném Brodě

Terminál Železný Brod

Počet příspěvků: 194 zobrazené: 51 - 60
< << 4 5 6 7 8 >> >

Předmět: Terminál Železný Brod

Dobrý den,

je to mnohem jednodušší. Dodavatel prostě nepostavil betonové stěny v přijatelné kvalitě, a proto musely být zbořeny. Samozřejmě na náklady dodatavtele stavby ( Syner sro ).

S pozdravem

André Jakubička

Předmět: Terminál Železný Brod

Zdravím,
co přesněji znamená, prosím, ono "nepostavil v přijatené kvalitě" ?
Děkuji. E.M.st.

Předmět: Terminál Železný Brod

Dobrý den,

stěny mají být z pohledového betonu.
Beton ale při odlívání nebyl řádně zvibrován a beton nezatekl všude. Ve stěně tak zůstaly nevyplněné plochy, které se snažil dodavatel dodatečně opravit. To znamená sníženou kvalitu. Požadavek dodavatel nakonec uznal a na své náklady stěny odlije znovu.

André Jakubička

Předmět: Terminál Železný Brod

Zdravím
a děkuji za upřesnění. Ještě mě trápí jedna otázka; Nemůže tato "prodleva" ohrozit termín dokončení a tím i "dotaci"? Děkuji, E.M. st.

Předmět: Terminál Železný Brod

Podle vyjádření dodavatele termín ohrožen není.

S pozdravem

André Jakubička

Předmět: Terminál Železný Brod

Ahoj. Dnes nebudu nějak vyrývat. Jen se zmíním o věci, kterou jsem vypozoroval. Příjezd do a ze zastávky u Sokolovny, by mohl být nejspíše v pořádku. Jen jsem v náčrtku nevyčetl, jaká je výška nástupního ostrůvku. To je věc, která by mohla skoro zásadně kolidovat s výškou schodů u autobusů. Další věc, by měla být dostatečně vysoká střecha zastávek. Aby nemusel autobus zastavovat třeba i metr od nástupní hrany. Pak by se nemohlo využít plošin autobusů, které je mají ve výběvě. Není to nic nového. Podobné chyby jsou u už docela nově postavených zastávek po kraji. Například v Jablonci, Semilech a i jinde. U některých se ani nedá přiblížit více k nástupišti. Autobusy mají přední kola dost daleko za řidičem  a tak se jejich předek musí dost vyvážet, aby se přední i zadní dveře dostatečně přiblížily k zastávce. Mnohdy cestující řidičům spílají za to, jak zastavují v zastávce, ale oni nemají jinou možnost. Buď narazí spodkem rohu na předku, nebo dokonce můžou narazit rohem střechy o nízkou střechu zastávky. Tak, snad to tady u nás mají konstruktéři pod kontrolou a stavbaři to udělají, jak mají. Pohlídá to někdo? Díky.

Předmět: Terminál Železný Brod

Za technické řešení zastávek samozřejmě zodpovídá projektant a jak on, tak technický dozor realizaci kontrolují. Docela mě překvapilo, že v Semilech nemohou zajíždět autobusy na hranu zastávek. U nových zastávek jsou navrženy tzv. Kasselské obrubníky, které kolo autobusu vedou tak, aby nástupní hrana dveří byla výškově i půdorysně v úrovni chodníku, tedy pro co nejpohodlnější nástup cestujících. Problém s tím mají ovšem řidiči autobusů. V Semilech na nové zastávce v Bavlnářské ulici pozoruji celkem často, že zastavují na zastávce v blízkosti přechodu, kde ještě zastávka není vyvýšená, ale už nezajedou o 4 metry dál, kde by cestující nastupovali na úroveň prvního schodu autobusu. Řidiči mají obavu, aby si "neurvali" mechanismus otevírání dveří. jen poznámka - zastávka není v zálivu a je na přímém úseku silnice. Konzultoval jsem to s technickými zástupci výrobce autobusů Tedom. Potvrdil mi, že se při konstrukci autobusů s najížděním ke Kasselským obrubníkům počítá a poškození autobusu nehrozí. Obdobně je tomu u Karos. O problémech v Jablonci nad Nisou jsem neslyšel, na pohled tam žádné problémy vidět nejsou, Ani zástupci Bus Line mě na nic neupozorňovali (naposledy jsme jednali minulý čtvrtek).

Předmět: Terminál Železný Brod

Pane Machu, ono to je trochu jinak.Právě  zastávka v Bavlnářské ulici je jedním z příkladů špatného
projektování.Autobus SOR 10,5 který řídím n e o t e v ř e dveře protože nástupní ostrůvek je příliš
vysoký a spodní táhlo dveříí proto nedovolí dveře odevřít.Dovedete si představit ten průšvih nastupovat tam důchoce a šlápnout nohou do té mezery?Jistá zlomená noha a v jeho věku? Kdo to odnese?Samozřejmě řídič.To samé platí u obou zastávek Tyršova.Zkrátka,tvar najíždění na zastávku,postavení budky proti dešti nebo výška nástupiště,jsou u  v ě t š i n y nových zastávek tak  zmršeny, že lze  pochybovat o príčetnosti jejich architektů.Nevěříte? Ukážu vám v okolí pár nových zastávek a v případě že tam dokážete plynule  zajet jak pro nástup tak pro výstup  jsem ochoten  se hluboce a upřímně omluvit všem architektům které jsem tady napadl.Proto Váš dotaz pouze v Tedomu byl pouze pláč na špatném hrobě.Protože  Tedom do Brodu  n e j e z d í  a  jeho otevírání dveří je         j i n é.
Malá rada ptejte se tam kde se  o p r a v u j e  většina  autobusů  které jezdí  do Ž.B.

Předmět: Terminál Železný Brod

Vážený pane Vetlý,

co se týká tzv. Kasselských obrubníků, tak se stačí podívat na internet a zjistíte, že se používají běžně u všech novostaveb u nás i cizině. Železný Brod by se stal pravděpodobně prvním městem, kde by se tento velmi praktický prvek bojkotoval. Za všechny odkazy :

http://cs.wikipedia.org/wiki/Kasselsk%C3%BD_obrubn%C3%ADk

Co se týká zastávky v Bavlnářské ulici v Semilech, tak je navržena do majetkových vztahů, které zda byly, a proto přístřešek není v místech, kde by byl logický. Pokud zde ovšem autobusy zastavují na přechodu, kde je výška k prvnímu stupni v autobusu opravdu maximální, není to o tom, že by se o hranu obrubníku ničil mechanismus dveří, ale jedná se o maximální stupeň bezohlednosti řidičů, protože zde nastupují převážně starší lidé. Ale oni řidiči ve skutečnosti nezajíždí k obrubníku ani tam, kde je nižší - mám své zkušenosti, protože autobusem jezdím, ale v pozici cestujícího, ne v pozici řidiče.

Informace o přiblížení se autobusu k obrubníku jsem získal od technika Tedomu, protože v Karose příliš ochotní k diskusi nebyli. Ale mám známé i mezi řidiči, takže se o moje zdroje informací nemusíte obávat. Jsem si jistý, že když se chce ...

Předmět: Terminál Železný Brod

Vážený  pane Machu.Chápu že jste ve Své práci vytížen a toto je práce navíc.čtete to zřejmě periferním vyiděním a na p o d s t a t u  otázky nemáte prostě čas. Takže  mojí odpověď pro jednoduchost rozdělím na dvě části.Část 1/ Bavlnářská ulice pro ještě větší zjednodušení ji budeme označovat bu. V této odpovědi jsem  v ů b e c  neřešil otázku čekárny ale v ý š k u  nástupního ostůvku.Proto Váš názor na bezohledné řidiče co se mohou potrhat smíchy je zcela mimo realitu.Šofér autobusu má svých problémů dost a nepotřebuje si spestřovat život buzerací důchodců.A teď dost srandy,neptejte se v Tedomu ale zajdětě si probém  v ý š k y nástupního ostrůvku řešít a teď to prosím neberte jako reklamu do fi. bus line  na Pražskou kde se opravují a seřizují autobusy různých značek.Nechci vypadat jako patolízal a proto prosím moje jméno neuvádějte,ale jsem naprosto přesvědčen že vzhledem ke vstřícnosti a ochotě zaměstnanců  se na Vaší otázku jak  v y s o k ý  nástupní ostrůvek s ohledem na systém otevírání dveří  vozů tam jezdících má být  Vám dostane vyčerpávající odpovědi.
 P.S.Je z podivem
/ a doufám že Váš výrok o množství kamarádů řidičů se vztahuje pouze na řidiče skupiny D prinejhorším na řidiče navěsů nad 10 tun. Protože za odborníky na náš další problém ve vší úctě nemohu považovat rady majitelů Trabanta nebo Wartburka /.Že Vás na
to neupozornili.                                                                                                                                                            P.S.2 Otázku tvaru nástupních ostrůvků  a čekáren navrhuji pro jednoduchost řešit  jindy.
Počet příspěvků: 194 zobrazené: 51 - 60
< << 4 5 6 7 8 >> >