Vše o Železném Brodě

Terminál Železný Brod

Počet příspěvků: 194 zobrazené: 41 - 50
< << 3 4 5 6 7 >> >

Předmět: Terminál Železný Brod

Zdravím všechny spokojené uživatele našich nových doravních staveb.

Tak se to snad nakonec povedlo. Nějak. Když to bude fungovat i za sněhu, v zimě, jenom dobře. Jestli budou fungovat jízdní řády, v návaznosti na volná stání, na zastávkách, se ukáže už zítra. Provoz ukáže.

Pro Vladimíra. Asi jsme si trochu nerozuměli. Mě se ta naše ,,zvláštnost,, , ten ,,Golem,, docela líbí. Snad se nám neurve a nebude pobíhat po rynkách. Ahoj.

Předmět: Terminál Železný Brod

eště, k něčemu jinému. Máme tu v Brodě novou zajímavost. Ta stráň naproti nádrží vlakovému, vypadá jako ležící Golem. S přepásaným bříškem a bez nožiček. Vladimír Vetlý si toho všimnul.jako první.
Ale to jsme si Václave nezozuměli. Já prohlašuji, že se mi tento nový Terminál co se týče vzhledu
v e l i c e   líbí,  tu skálu jakoby přepásanou železem POKLÁDÁM  za  v e l i c e originální,  vtipné a  zajímavé řešení.
Doufám,  že Terminál bude fungovat stejně dobře jak vypadá a bude ozdobou a přínosem pro město.

Předmět: Terminál Železný Brod

Jak už jsem v této diskusi uvedl, průchod fungoval již během výluky na železnici v říjnu letošního roku. Prostor u prodejny jízdenek bude pro průchod otevřen pouze v době, kdy je prodejna v provozu. Vzhledem k tomu, že na dveřích je označení směru otevírání, a je odsunuta stranou lavička uvnitř objektu drah, bude od neděle 14.12.2014 vše spuštěno.

Pro ty, kteří by se potenciálně chtěli zeptat, tak České dráhy plánují opravu sociálního zařízení na nádraží v příštím roce. Vzhledem k neustálým změnám ve vedení Českých drah však jsou tyto informace pouze orientační, rozpočet na opravu není schválen.

Několikrát odložená oprava viaduktu přes Masarykovu ulici (investorem bude Správa železniční dopravní cesty) také není potvrzena, ale v létě 2015 dojde k dvouměsíční výluce na trati Semily - Železný Brod - Turnov, a během této výluky by se viadukt měl opravit. 

Předmět: Terminál Železný Brod

Zdravím i tady. Dnes odpoledne, jsem se byl s Vladimírem a Jarmilou Vetlými podívat na areál nového autobusáku. Projeli jsme ho až na tu zadní otočku autobusů. Docela by to šlo. Nevypadá to nějak špatně. Jen ty ,,divné,, přístřešky u jednotlivých zastávek. Nějak jsem si jich nevšimnul na těch studiích z roku 2007-2009 a ani 2013. Je tu někdo, komu se to snad líbí? A jak to je zařízené s drahami, to otevírání průchodu na nádraží k peronům? Na tento dotaz, se totiž nikdo nijak neobtěžoval slušně odpovědět. Někdo to někomu nařídí, nebo to provede sám, nebo to provede nakonec nějaký jiný,,mluvčí,,?

Ještě, k něčemu jinému. Máme tu v Brodě novou zajímavost. Ta stráň naproti nádrží vlakovému, vypadá jako ležící Golem. S přepásaným bříškem a bez nožiček. Vladimír Vetlý si toho všimnul.jako první.

Předmět: Terminál Železný Brod

Zdravím.

Dost pozorně jsem si prohlížel fotografie ze stavby u vlakového nádraží. Docela by mě zajímalo, jestli má Město nějakou smlouvu o použití a používání čekárny v budově Nádraží? Na žádné z uvedených fotografií, které sem vložil pan Zahradník, není totiž, náznak nějakého zastřešení míst, kde budou budoucí zastávky. Označníky tam už jsou. Proč to zmiňuji? Protože, ta čekárna, od pozdějších odpoledních hodin, nefunguje ani pro cestující, kteří se přepravují vlaky. Je to opravdu divné, že když se plánuje dílo za desítky miliónů, tak taková běžná výbava zastávky, jako je zastřešení, v počtu několika kusů se nevyprojektuje. Když nešlo připevnit ty stříšky na zeď, mohly mít vlastní stojany, zakotvené v chodníku. No co, tak budeme používat více deštníky. Už budou taky zapotřebí na zastávkách u Sokolovny. Tam je to podobné.

Předmět: Terminál Železný Brod

Dobry den, pridam par  aktualnich snimku ze zapisnicku, jak vypada staveniste https://picasaweb.google.com/115605831011983124604/Brodec20140508#6082249236062184994 projektu "Terminal" https://picasaweb.google.com/115605831011983124604/Brodec20140508#6082249495299234370 
vystavby. Moznost otaceni a parkovani mistnich autobusu za nadrazim (namisto u sokolovny)  - to je jiste spravna vec - ale musel tento vydobytek stat desitky milionu? Cela ta koncepce autobusoveho nadrazi mi prijde nejmin  tak 50 let stara. Prijede vlak od Turnova, dalsi ze Semil a Tanvaldu,  vystoupi stovky lidi  kteri se ukaznene stavi do front na autobusy, ktere je budou rozvazet  do okolnich vesnic  a mest... (Jsem pametnikem, jeste nekdy  v roce 1968 byvalo brodske nadrazi v dobe dopravnich spicek opravdu  plne lidi.)  Pokud bych mel shrnout sve namitky a rozpaky vuci tomuto dilu, zeptal bych se "A co auta"?  Chceme li, aby dnes pouzivali lide vlak ve vetsi miire musime jim predevsim zajistit moznost pohodlneho parkovani hned u nadrazi.  (Coz je mimochodem i nejvetsi chyba napriklad  noveho  Terminalu v Turnove, odpudiveho to betonoveho monstra  postaveneho vedle - tez  nezadrzitelne chatrajiciho - nadrazi  jiz pred par lety.) Nejen pro  zastaveni auta, ktere poveze babicku od vlaku nahoru do Teper (nepojede li zrovna vhodny autobus) ale pro celodenni i vicedenni parking  lidi, jedouci rychlikem do Prahy, Liberce ci Hradce - kteri nebydli zrovna v dochazkove vzdalenosti od nadrazi. Ten "parkovaci dum" by byl asi drahy ale nekdy mi pripada, ze to bylo to jedine opravdu uzitecne pro cestujici, co puvodni projekt obsahoval. K cemu  nadherna nova dlazba z rezane zuly, kdyz vedle ni stoji rozpadajici se kulny a baraky (vcetne toho nejvetsiho -  byvaleho nadrazi ktere je dnes po automatizaci provozu trati a poklesu mnozstvi cestujicich  jiz  vicemene  bez funkce  a ktere CD zrejme nemaji v umyslu opravovat  ale ani prodat za rozumnou cenu pripadnym zajemcum - mistnim podnikatelum atd.    

Předmět: Terminál Železný Brod

Děkuji, dobrá odpověď.

Předmět: Terminál Železný Brod

Vážený pane Zahradníku,

termín zprovoznění byl zvolen z důvodu, že od 14.12.2014 budou platit nové jízdní řády. Dřívější zprovoznění by pouze způsobilo další chaos v informování cestujících, a také není aktuální možnost zprovoznění z formálních důvodů - nebyly dodány veškeré doklady k zahájení zkušebního provozu. jde o dohodu mezi městem, koordinátorem dopravy a provozovateli autobusů.

Co se týká vámi uvedené informace, že zde projíždějí autobusy bez zastavení - byl bych rád, pokud byste uvedl konkrétně, o které autobusy se jedná, a můžeme vést jednání s koordinátorem dopravy či provozovatelem linky. Podle informací, i zkušeností které mám, zde snad všechny projíždějící autobusové linky mají zastávku (viz minule uvedený odkaz na autobusové a vlakové jízdní řády www.iidol.cz ).

Vážený pane Kunste,

o sankci probíhají dlouhá jednání. Ze strany města byla navržena dohoda o sankci za nedodržení termínu předání stavby objektu B. Ze strany dodavatele je návrh rozporován, proto výši sankce v tuto chvíli nelze konkretizovat, a o stanovení výše sankce probíhají jednání. Podle smlouvy je výše sankce 0,05% z ceny díla bez DPH, tedy z částky 39.632.791 Kč. Při stanovení termínu pro výpočet sankce upřednostňujeme dohodu, abychom se vyhnuli soudním sporům. O výsledku budou občané informováni stejně, jako tomu bylo při uplatňování sankcí a náhrad v uplynulém období.

Smlouva je zveřejněna v archívu veřejných zakázek pod odkazem www.zeleznybrod.cz/podnikatel/

Předmět: Re: Terminál Železný Brod

Dobry den, mate pravdu - a je to pro mne prekvapeni -  ze nevidim treba dnes zadny autobus Praha - Harachov a zpet, ktery by Brodem  pouze projizdel. Ze by se tohle tykalo uz jen zimni sezony resp. odliv cestujicich na te trase z autobusu do aut byl tak silny? Vzpomenu li na minule - asi tedy uz dost davne - roky a  me podrobne  (kdysi) prohlizeni jizdnich radu odjezdu autobusu at  jiz z autobusovych nadrazi v Praze ci Harrachove. I tak si ale myslim, ze by bylo ohleduplne  pro cestujici na te trase i "ekologictejsi" pro Mesto,  kdyby autobusy na te trase vubec nezajizdely na levy breh Jizery. Zajizdet az k nadrazi by byl  samozrejme uplny nesmysl a cestujici ze Semil do  Prahy vyuzivajici tuto linku (nebude jich mnoho) by od sokolovny proste usli jeste dalsich 200 metru dal 

Předmět: Terminál Železný Brod

Zdravím.

Já vím, že se tady na žádné dotazy, skoro zásadně neodpovídá, nebo nejméně rozumně neodpovídá. Ale, někde bylo zmíněno, že za každé překročení termínu stavby, ,, našich dopravních zařízení,,  , bude dodavatelská firma platit nějakou sankci. Že by snad 24 tisíc Kč denně? Od jakého data se to počítá, nebo bude počítat? Teda, pokud to není nějaké tajemství? Nebo,  jestli to není nějak zakázáno od minulého vedení města?

Počet příspěvků: 194 zobrazené: 41 - 50
< << 3 4 5 6 7 >> >