K předchozí diskusi na vysvětlenou následující :
1) K problému "Zvonokos" s veřejnými záchodky jen toliko, že jsem si nevšiml nikoho z návštěvníků města, kdo by běžel od autobusu za Normu. Ani kolegové z budovy naproti mi nic takového nevzkazovali. Pokud bych přijel do cizího města, kde "nemají záchodky" (protože Brod veřejné toalety má), neběžel bych do centra města, ale spíš někam na kraj. Jestli tam někdo chodí, pochybuji, že to jsou cestující z autobusů. Ale jinak ze strany vedení města byl vydán příkaz umístit na stanoviště autobusů oznámení o možnosti využívání toalet v budově úřadu, takže je vše vyřízeno. Ze strany cestujících jsem připomínky nezaznamenal, takže to nepovažuji za žádnou vadu v projektu. Řidiči by měli tento problém řešit přednostně přes svého vedoucího nebo mým prostřednictvím. jejich podněty se průběžně řeší.
2) U turnovského terminálu jsou dokonce dvoje toalety - jedny v nádražní restauraci, druhé na nástupišti železniční stanice.
3) A něco skutečně důležitého - posunout semafor u sokolovny za přechod lze, ale posunulo by se čelo fronty, a auta by se zastavovala už na mostě, případně na křižovatce s Jiráskovo nábřežím, což by se dít nemělo. Prodloužila by se tím také doba průjezdu okolo stavby. Na problém s rozhledem na přechodu ve směru od sokolovny jsem narazil ve středu, ale při současném trochu chaotickém stavu zde všichni jedou pomalu a chodci se rozhlížejí velice bedlivě. Myslím, že po dobu stavby, která nebude příliš dlouhá, je navržené inženýrské opatření vyhovující i bezpečné.