Vážená paní Kortanová,
předpokládal jsem, že odpovědi na vaše dotazy jsou už v předešlých příspěvcích, ale je to nepřehledné, takže to už sám neumím dohledat :
1) Změny v projektu jsou možné a musí se dohodnout s poskytovatelem dotace. V současné době ale na obou částech stavby probíhá zkušební provoz, stavba není zkolaudovaná, proto je nelogické žádat o změnu stavby, kde se prověřují parametry a nějaké změny teoreticky mohou nastat. Návrhy musím přednostně projednat s autorem projektu a teprve poté s dotačním orgánem.
2) Jednání s majitelem železniční stanice ohledně provozu sociálního zařízení probíhají, ale v současné době se upřednostnilo projednání řešení dopravy v době dlouhodobé výluky, která nastane v půlce července. Co se týká "otevření" vestibulu v nočních hodinách, nechám na zvážení diskutujícím, co by se zde asi dělo, a kdo by to zde musel udržovat. Mé zkušenosti z různých nádraží jsou takové, že raději čekám venku než v čekárně. Každopádně se jedná o majetek Českých drah, nikoli města, a město má poměrně dost vlastního majetku o který se musí starat. Nedaleko nádraží je restaurace, kde se dá na vlak počkat.
3) České dráhy se snaží prostory restaurace pronajmout, ale ze strany podnikatelů není žádný zájem. Je to divné, protože třeba v Tanvaldu je restaurace na nádraží v provozu a je to příjemné zařízení s velkou nabídkou jídel. Obdobně je to i v Jablonci nad Nisou. Pokud by kdokoli z diskutujících znal někoho, kdo by si chtěl prostory restaurace pronajmout, mohu zprostředkovat kontakt na příslušné pracovníky Českých drah.