A on se tu někdo ptal, na cokoliv, ve smyslu Vaší odpovědi? Možná by šlo, vytvořit se Správou železničních dopravních cest, jakýsi dvojdomek.Oni výpravčí kancelář, výdejnu lístků a hajzlíky a město ten zbytek. Byl jsem se kochat novým autobusovým nádražím a zase jsem si všimnul. jak se řidičům moc nechce zajíždět, do těch přeprojektovaných zastávkových zálivů. Zřejmě je něco špatně. I přes to všechno předchozí upozorňování, že ty nástupní ostrůvky nejsou v pořádku. Ze stání č.1 a 2 se nedá vyjet rovně od refíže. Je to tam špatně vyprojektováno. Zřejmě to zase dělal někdo, kdo hrozně rád používá obloučky. Aby, ale jen normálně použil mozek a zjistil si, né možnosti řidičů, ale možnosti různých dlouhých autobusů, hlavně těch, co mají před předníma kolama, dost velký přesah karoserie.
Jestli tohle zvoral nějaký odborník na dopravní stavby, a firma Atelier 4 to namalovala, měl by to někdo přešetřit a rozhodně reklamovat! Tahle dvě místa, na začátku a konci dlouhého perónu, se naštěstí dají řešit. Na tom začátku, ten půlmetr chodníku-peronu rozšířit a u zastávky č.1. naopak zúžit, ubrat. Do roviny. Vlastně, takhle upravit všechna takhle postižená stání. Jenže, tohle by musel jednoduše pochopit někdo inteligentní, když tituly a vzdělání nepostačují. Protože, musím říct-napsat: ,,My jsme to říkali,, . Psali a upozorňovali dlouho před tím, než se vůbec koplo do země.
PS: Tiskový mluvčí by asi reagoval lépe a rychleji. Než po třech dnech!