a děkuji za upřesnění. Ještě mě trápí jedna otázka; Nemůže tato "prodleva" ohrozit termín dokončení a tím i "dotaci"? Děkuji, E.M. st.
Vše o Železném Brodě
Terminál Železný Brod
Předmět: Terminál Železný Brod
a děkuji za upřesnění. Ještě mě trápí jedna otázka; Nemůže tato "prodleva" ohrozit termín dokončení a tím i "dotaci"? Děkuji, E.M. st.
Předmět: Terminál Železný Brod
stěny mají být z pohledového betonu.
Beton ale při odlívání nebyl řádně zvibrován a beton nezatekl všude. Ve stěně tak zůstaly nevyplněné plochy, které se snažil dodavatel dodatečně opravit. To znamená sníženou kvalitu. Požadavek dodavatel nakonec uznal a na své náklady stěny odlije znovu.
André Jakubička
Předmět: Terminál Železný Brod
co přesněji znamená, prosím, ono "nepostavil v přijatené kvalitě" ?
Děkuji. E.M.st.
Předmět: Terminál Železný Brod
je to mnohem jednodušší. Dodavatel prostě nepostavil betonové stěny v přijatelné kvalitě, a proto musely být zbořeny. Samozřejmě na náklady dodatavtele stavby ( Syner sro ).
S pozdravem
André Jakubička
Předmět: Terminál Železný Brod
Zaujala mne neobvyklá "stavební" činnost na bývalém autobusovém nádraží. To co pracně v uplynulém měsíci stavbaři vybudovali se jaksi začíná demolovat. Je to záměr? Nebo došlo snad k novému pojetí budoucí nové zástavky? Či dokonce dochází k zastavení stavebního záměru a bude zde např. park? Může se někdo kompetetní k této stavební činnosti naruby vyjádřit? Děkuji předem.
E.M. st.
Předmět: Terminál Železný Brod
V žádné etapě realizace stavby nebyl přístup k nádraží omezen nebo uzavřen. Na základě připomínek cestujících dnes stavba doplňuje další směrové tabule. Odpoledne budeme s technickým dozorem kontrolovat, zda je přístup značen dostatečně velkými nápisy.
Pokusíme se zamezit vstupu na rampu při odchodu od železniční stanice. Vstup na rampu je sice zakázán, ale část cestujících ji používá. Dostanou se však k rozkopané silnici, a musí se vracet. Vstupu na rampu však nelze zabránit zcela, protože jsou zde prostory užívané Českými drahami nebo dalšími nájemci.
Po provizorním přístupu k budově nádraží jsem viděl přijíždět i osobní auto - ne omylem, ale zcela záměrně, kdy zřejmě rodič přivezl na vlak své dítě. Věřím, že šlo o ojedinělou událost, protože hrozí nejen poškození auta, ale i ohrožení pěších.
Předmět: Terminál Železný Brod
Předmět: Terminál Železný Brod
Předmět: Terminál Železný Brod
K předchozí diskusi na vysvětlenou následující :
1) K problému "Zvonokos" s veřejnými záchodky jen toliko, že jsem si nevšiml nikoho z návštěvníků města, kdo by běžel od autobusu za Normu. Ani kolegové z budovy naproti mi nic takového nevzkazovali. Pokud bych přijel do cizího města, kde "nemají záchodky" (protože Brod veřejné toalety má), neběžel bych do centra města, ale spíš někam na kraj. Jestli tam někdo chodí, pochybuji, že to jsou cestující z autobusů. Ale jinak ze strany vedení města byl vydán příkaz umístit na stanoviště autobusů oznámení o možnosti využívání toalet v budově úřadu, takže je vše vyřízeno. Ze strany cestujících jsem připomínky nezaznamenal, takže to nepovažuji za žádnou vadu v projektu. Řidiči by měli tento problém řešit přednostně přes svého vedoucího nebo mým prostřednictvím. jejich podněty se průběžně řeší.
2) U turnovského terminálu jsou dokonce dvoje toalety - jedny v nádražní restauraci, druhé na nástupišti železniční stanice.
3) A něco skutečně důležitého - posunout semafor u sokolovny za přechod lze, ale posunulo by se čelo fronty, a auta by se zastavovala už na mostě, případně na křižovatce s Jiráskovo nábřežím, což by se dít nemělo. Prodloužila by se tím také doba průjezdu okolo stavby. Na problém s rozhledem na přechodu ve směru od sokolovny jsem narazil ve středu, ale při současném trochu chaotickém stavu zde všichni jedou pomalu a chodci se rozhlížejí velice bedlivě. Myslím, že po dobu stavby, která nebude příliš dlouhá, je navržené inženýrské opatření vyhovující i bezpečné.