Vše o Železném Brodě
Terminál Železný Brod
Předmět: Terminál Železný Brod
Předmět: Terminál Železný Brod
stavební firmy při přihlášení do soutěže.Firma Syner souhlasila s podmínkama smlouvy,tak jakýpak copak.Už se jí jednou prodloužila doba předání stavby a vtom okamžení se dělníci někam stratili.Nás přece nezajímají jejich problémy.Bohatě stačí ten bordel který od začátku stavebních prací kolem stavby panuje.Pamatujete? O týden dřív rozhlas hlásil že bude autobusák zavřený a on ještě týden fungoval.Tři neděle za které se tam udělalo práce jako za jeden den.A samozřejmě slavné kadibudky. Opakuji,co je městu do toho?Co tam očekávali?Pevnou skálu?V záplavové nivě řeky Jizery?A v místě kde byla stará zástavba?
Předmět: Terminál Železný Brod
Zdravím Vás p. Milane.
Toho stavebního ,,rejdění,, si nejde nevšimnout. Občas okolo jdu a vždy se chvíli zastavím. Nejde mi na rozum, že když se tam tak málo něco děje, proč by se mělo nějak hýbat s termínem předání díla? K tomu se nám tu asi nikdo nevyjádří? Přitom, dost lidí o té stavbě docela mluví. Někteří dokonce zmiňují podzimní termín voleb, do Obecního zastupitelstva.To, kdo jako bude po volbách na Radnici? Že by to jako mělo něco znamenat?
Předmět: Re: Terminál Železný Brod
Netuším jak to je, nebo proč se (ne)staví tak, jak se staví. Ale vidím, v čem lidé kolemstavby bydlí Pokud je nějaký problém s termínem, bylo by záhodno to sdělit. nebo stejně tak, pokud je nějaký problém s podložím, tak snad někdo musel dělat nějaký průzkům.Popřípadě musel někdo říct, že to je, není, v pořádku
Václav Kunst napsal(a):
Zdravím Vás p. Milane.
Toho stavebního ,,rejdění,, si nejde nevšimnout. Občas okolo jdu a vždy se chvíli zastavím. Nejde mi na rozum, že když se tam tak málo něco děje, proč by se mělo nějak hýbat s termínem předání díla? K tomu se nám tu asi nikdo nevyjádří? Přitom, dost lidí o té stavbě docela mluví. Někteří dokonce zmiňují podzimní termín voleb, do Obecního zastupitelstva.To, kdo jako bude po volbách na Radnici? Že by to jako mělo něco znamenat?
Předmět: Terminál Železný Brod
Předmět: Terminál Železný Brod
Předmět: Terminál Železný Brod
Ahoj Vladimíre.
Já tě chápu, že jsi se snažil ukázat na nějaký problém, který se nejspíše bude řešit v blízké budoucnosti a zřejmě už vzniká dnes. Ale asi tu není dáno, s tím tady něco udělat. Normálnímu člověku, když řekneš, že se ti na nějaké věci něco nezdá, tak se nad tím zamyslí a začne to řešit. Kdyby byl schopen, tak si aspoň prohlédne stavební plány a udělá si nějaký závěr. Nebo si ty detaily nechá vysvětlit na těch plánech někým, kdo je buď tvořil, nebo jim rozumí a je schopen to z nich vyčíst. Konkrétně tohle tu jaksi nefunguje. Možná by se tomu měl věnovat nějaký nižší úředník ze stavebního. Aby, měl od věci trochu odstup. A přitom by ta správná odpověď byla tak jednoduchá. Např. Uvedený detail jsem si v plánech prohlédl, je to pro budoucí provoz používaných vozidel v pořádku. Autobusy se bez problémů dostanou ke svým refížím a svými střechami se budou vejít pod střechy zastávek. I ty vyšší dálkové. A když ne, tak se to bude řešit jako běžný stavební problém. A to včas. Jak jim to, ale bude vycházet při příjezdu na štafl, kolik budou potřebovat času pro hlavně nástup cestujících a díky tomu, jak se na něm dlouho zdrží a budou tak zdržovat v najetí dalších autobusů na jejich štafl. Kde asi na to zařazení budou čekat je evidentní. Sám moc dobře víš, že toho času mezi dojezdem, nástupen cestujících a jejich odbavení a vlastním odjezdem moc není. Ty čekající autobusy asi nebudou odjíždět na Autobusové nádraží k vlakovému a potom se znovu vracet k uvolněnému štaflu.
Vladimíre, představ si, že jsem slyšel drb, že se ta stavba zastávky nějak komplikuje a nejspíš se bude i prodlužovat její dokončení. Možná by tu měl někdo zodpovědný vypsat ta data-datumy, kdy se mělo předat staveniště stavbařům, kdy se předalo a proč ne, pokud bylo předáno později. Přece se už několik týdnů vědělo, že se ta stavba bude otvírat. Že se na těch staveništích skoro nedělá, je věc druhá. Pracovní doba v létě od 7 do 15 hodin není zrovna z nejdelších. A pohyb několika málo stavbařů po place, není zrovna hemžení hodné investici o 55 milionech. A že, tam dokonce vzniknul problém s podložím, který si nejspíš vyžádá odložení dokončení stavby a je tu i názor, že to bude stát i o něco víc. Jaké musí být podloží pod autobusy, co váží tak maximálně do 25 tun? Že by se tam do té hloubky navezl ten Jizerácký štěrk, než by se draze skládkoval v Košťálově a třeba někdy jindy zase prodal jako materiál do nějaké jiné stavby. Vláďo, že to jsou ale věci, co se tu šuškají. Jeden by tomu všemu nevěřil.
PS: Na téma šikovných architektů a projektantů Ti napíšu jindy.
Předmět: Terminál Železný Brod
Ďekuji pane Machu za tuto adresu.Já jsem objevil konečně zastávku kam se dá najet bez nebezpečí poškození vozu nebo cestujícího .Mají tam ty obrubníky o kterých píšete.Je to u vlakové zastávky na Smržovce a skutečne se dá vůz přistavit až k nástupišti.Takže pohoda.
Nechci dráždit,ale je to o té výšce, o které se od začátku bavím.Dále stále marně přemýšlím o fíglu jak přistavit autobus č.3 když autobus č.2 ještě neodjel bez popojetí autobusu č.2 to fakt nevím, ale rád se nechám poučit.
Protože jsem se vždycky snažil naučit nové fígle, např.jsem se naučil nacouvat s vlekem těsně vedle nakl.auta tak,že jsem si na něj mohl z kabiny sáhnout, ale to byl extrém.Většinou jsem to dělal proto, abych mohl zkontrolovat funkci zadních světel..
Takže se nechám rád poučit a něčemu novému se naučím.
Děkuji a přeji hezký den.
Předmět: Terminál Železný Brod
Co se týká Ostravy, tak jsem si se zájmem pročetl text u posledního obrázku na stránkách :
http://spvd.cz/index.php/ostrava
"Moderně vybavená zastávka před zrekonstruovaným koridorovým nádražím Ostrava - Svinov poskytuje plný komfort cestujícím - zastřešené stání, informační panely a speciální obrubníky, které umožňují nájezd autobusu co nejtěsněji k hraně nástupiště, a tedy i plně bezbariérový nástup do vozidel. Z hlediska pohodlí a bezpečí cestujících je to dramatický posun k lepšímu. Původní řešení přestupního uzlu s množstvím bariér a nesmyslných nadchodů bylo doslova strašidelné. Přejeme Ostravě další povedené realizace obdobných zastávek!"
Co se týká nájezdů na jednotlivá stání, tak si při bližším prostudování projektu možná všimnete, že některé zastávky jsou mírně pootočené právě proto, aby se řidičům lépe najíždělo. Spíš mě ale překvapuje rychlá ztráta historické paměti - na starém autobusovém nádraží se od 5 zastávek musel vycouvávat, ostatní byly po obvodu plochy, takže nějaké přiblížení k obrubníku nebylo možné. Žádný komfort, velké nebezpečí. Jestli to vyhovovalo cestujícím, to pochybuji.
Předmět: Terminál Železný Brod
jestli je norma taková, nebo maková, mne nezajímá.
Když nejde k obrubníku zajet tak, aby pro nastupující nevzniklo nebezpečí, ,je třeba s tím něco dělat.
Je přece nesmysl stavět vysoké nástupní ostrůvky ke kterým se nemůže autobus přiblížit.
Opakuji že jezdím se SORKOU 10,5, protože je více typů, a můj autobus má systém dveří nižší.
U jiných sorek tento problém nevzniká, ale můj typ jezdí nejvíce do Brodu.
To znamená, že když nebudu moci dveře otevřít,protože mi v tom brání výška obrubníku, tak se stará paní o holi bude nějak muset dostat do autobusu přes vzniklou díru.
Ty Vaše obrubníky totiž mohou vyhovovat pouze tramvajím.
Jaké s nimy měly problémy autobusy si můžete zjistit v Ostravě.
Také by mne zajímalo, jako pana Kunsta, ,jak si představujete, že si najede autobus č.3 když odjede autobus č.1 a autobus č,2 bude ještě nakládat cestující.Aby autobus č.3 mohl najet těsně k nástupnímu ostrůvku, musel by nacouvat až těsně před autobus č.2.A to Vám žádný soudný řidič neudělá. Jistě by se to dalo řěšit výjezdem dopředu a ne couváním, nebo čekáním až autobus před Vámi odjede, a teprve potom najet k ostrůvku také, anebo počkat na Masaryčce až se Vám uvolní refýž.
Věřte, nebo ne, Naše trasy jsou opravdu časově našponované, nehledě na to, že musíme stíhat čekající spoje.
Děkuji za odpověď a přeji hezký den.