Vše o Železném Brodě

Terminál Železný Brod

Počet příspěvků: 194 zobrazené: 111 - 120

Předmět: Terminál Železný Brod

Ahoj Vladimíre. S tím stavařsky vzdělaným pánem se nedá hádat. Maximálně od něj něco požadovat, aby něco vysvětlil. Nebo vložil nějaký odkaz na nějakou prezentaci té zastávky u Sokolovny. Protože, pokaždé říká-píše něco jiného. Poněkud se v těch hodnotách ztrácí. Na některé připomínky zásadně neodpovídá. Pořád mě láká na úřad, si prohlídnout ty Ateliérní malůvky. A nemůže pochopit, že je nás víc, kdo by jsme ty výtvory chtěli vidět. Ale ne v kanceláři, ale tady na diskuzi. Připadá mi to, že se to sem asi nemůže dát. Mohlo by se třeba stát, že by se ukázalo, že je něco špatně. Tak třeba, to předminulé prohlášení o tom, že ten inkriminovaný perón bude mít výšku v místě nástupu 20 cm a jinde, kde se nebude nastupovat to bude cm 15? Co je na těch stavebních plánech ve skutečnosti? Já jsem na nějakých viděl třeba 19 cm. Už jsem o nich tady psal. Bylo tázáno, že od hrany betonové střechy je nějaká kóta k okraji nástupiště 210 cm. Tenhle rozměr mi nějak nekoresponduje s mírou udanou p. Machem. On tvrdí, že mezi hranou střechy a autobusem bude 35cm. Poněkud to nesedí. Tak nevím, buď se tu něco úmyslně tají, nebo, nestačí dosažené semestry. Vždyť je to tak jednoduché. Až hoši od Syneru položí ty obrubáky směrem k ulici, půjde se od něčeho odrazit. Už je tam mají navezené. Jestli třeba v Jablonci jenom nestíhají, s přemalováním aktuálního řešení, těch detailů.

Předmět: Terminál Železný Brod

Ale ale pánové,přestaňte se hádat.Dnes jsem jel několikrát kolem A iakovou pracovní vřavu jsem tam neviděl již mnoho dní celkem p ě t  lidí což je skoro stejně jako když doma stavíte kozí chlívek za pomoci sousedů.A to si přípravu na ten chlívek připravíte tak, aby vás nezaskočilo ani počasí,ani podloží, dokonce ani tlaková výše nad Vaším Azorem.Z toho plyne,že postavit takovou zastávku jaká se buduje na A N   je úplná prkotina a stavba proto pokračuje zběslýim tempem,  naprosto dle plánu.Což je dobře, protože se určitě všichni těšíme na slavnostní zahájení. Protože se konečně dočkáme roszuzlení tajemstí najetí toho třetího autobusu od mostu, který mi neustále vrtá hlavou a který pan Mach tak tají.

Předmět: Terminál Železný Brod

Vážený pane Kunste,

obrubník v místě nástupní hrany je vysoký 20 cm, tam kde se nenastupuje je to 15 cm. Při posuzování Vámi popisované zdánlivě "kritické" vzdálenosti jsem tedy uvažoval s horším číslem než vy. Z toho vyplývá, že je vše v pořádku. Doufám, že tato jednoduchá odpověď je dostatečně jasná.

Nevím, v které části diskuse jste si všiml, že by někdo zveřejňoval výkresy či obrázky. To mě upozorněte, rád se na takovou diskusní skupinu podívám. Jinak výkresy jsou kompletně k nahlédnutí u nás na odboru, na což jsem Vás již několikrát upozorňoval, a co jste dosud nevyužil. Namísto toho šíříte ničím nepodložené dezinformace. Využití Vašich odborných znalostí v oblasti projektování se tímto ovšem nebráním.

Titul "inžinýr" používal můj děda v Sudetech, ale pokud vím, píše se tento titul podle pravidel českého pravopisu jinak.

Předmět: Terminál Železný Brod

Zdravím. Tak nevím, jestli pan inžinýr, třeba nezešílel, když zjistil, že je asi něco na té stavbě zastávek u Sokolovny špatně. Je mi to líto, ale nejspíše nepochopil mou poznámku o těch mírách. Za týden, nikdo nebyl schopen sem dodat poslední platné provedení těch perónů. Nebo to nějak prostě vysvětlit. Asi toho nejsem hoden. No, já asi být nemusím. Ale, hoši ze stavební party, tam už začali rovnat betonové obrubníky. Zřejmě se teprve potom, něco ukáže, v celé své kráse. A přesnosti.

Předmět: Terminál Železný Brod

Zdravím. Pan inžinýr, nám tu minule popsal jakési rozměry. Trošku se to rozchází od té malůvky. Možná by nebylo od věci, sem přidat pár těch obrázků, s rozměry oněch detailů, té zastávky u Sokolovny. To, jako bude nad tou betonovou konstrukcí zastávky, ještě nějaká rozšiřující, prodlužující a zvyšující konstrukce střechy? Jinak, viděl jsem míru od hrany střechy, k tý hraně nástupiště o délce 210 cm. A výška perónu tam je 19 cm. Tak, co vlastně platí?

Předmět: Terminál Železný Brod

Vkládám do této diskusní skupiny odpověď na dotaz ze skupiny, která není věnována terminálu. Dotaz byl směřován ke vzdálenosti střechy zastávky u sokolovny od autobusů. Tazatel měl obavu, aby autobusy karoserií nezavadily o konstrukci zastávky :

"V nejužším místě je vzdálenost hrany střechy zastávky od hrany chodníku 0,5 m. Šířka běžného autobusu (karoserie) je 2,5 m, osová vzdálenost kol 1,95 m. I bez započtení šířky pneumatiky je max. přesah karoserie autobusu přes hranu chodníku 0,25 m (to se netýká zpětných zrcátek).

Výška zastávky nad chodníkem je 3,2 m, při výšce obrubníku 0,15 m je to 3,35 m nad úrovní komunikace. Výška běžného autobusu, které jsou zde provozovány, je 3,2 m. Z toho plyne, že zpětná zrcátka budou níže. Kontakt mezi konstrukcí přístřešku a karoserií autobusu je vyloučen."

Předmět: Terminál Železný Brod

Prosím nezaměňovat termín dokončení stavby dle smlouvy a termín, který byl součástí žádosti o stavební povolení v době, kdy ještě nebyl vybraný dodavatel stavby. Na ceduli "Stavba povolena" je uveden obecný termín dokončení do 2 let od vydání stavebního povolení.

Předmět: Terminál Železný Brod

Termín dokončení stavby dle platné smlouvy je 30.10.2014. Platná smlouva včetně případných dodatků je zveřejněna v archívu veřejných zakázek na webu města :

www.zeleznybrod.cz/podnikatel/ 

Předmět: Re: Terminál Železný Brod

Ing. Daniel Mach napsal(a):

Termín dokončení stavby dle platné smlouvy je 30.10.2014. Platná smlouva včetně případných dodatků je zveřejněna v archívu veřejných zakázek na webu města :

www.zeleznybrod.cz/podnikatel/ 

Tak proč na ceduli STAVBA POVOLENA co je na plotě Na vápence napsáno u termínu dokončení právě to datum 17.7.2015 ???

Předmět: Terminál Železný Brod

Dokončení stavby 17.7.2015 nóó aby to ale stihli radši jim dejte rok 2020
Komentovat cokoliv je ztráta času....
Počet příspěvků: 194 zobrazené: 111 - 120