Vše o Železném Brodě

Terminál Železný Brod

Počet příspěvků: 194 zobrazené: 101 - 110
< << 9 10 11 12 13 >> >

Předmět: Terminál Železný Brod

Celý měsíc říjen, tedy od 1.10. do 31.10.2014 bude probíhat dlouhodobá výluka na trati ze Semil do Železného Brodu. Důvodem jsou rozsáhlé opravy tunelů na trati. V tomto období budou cestující přepravováni autobusy, které budou odjíždět a přijíždět k železniční stanici po provizorně upraveném příjezdu stavbou Terminálu Železný Brod. Objížďkové jízdní řády standardní autobusové dopravy zůstávají v platnosti a jiné autobusy k železniční stanici zajíždět nebudou z důvodu nedostatečné kapacity stání a odjezdových míst.

Předmět: Terminál Železný Brod

Václav Kunst napsal(a): Datum: 07.10.2014 08:08    Předmět: Svodidla, zrcadla,díry, rychlosti-bezpečnost v dopravě.

Zdravím návštěvníky tohoto DF.

... A taky, vůbec jsem nebyl spokojený s odpovědí ohledně ,,Zastávky u Sokolovny,, na můj dotaz na  pana vedoucího investičního odboru. Jeho technická odpověď byla nepřesná a celkově zmatečná. Dost se rozchází od stavěné skutečnosti. Tuhle jsem si přeměřoval ten nový obrubník a šířku nástupního perónu. Zřejmě si páni stavitelé ze Syneru staví něco jiného, když se to tak liší od informací, co nám tu popisuje pan vedoucí odboru. Rozhodně si myslím, že když se staví něco takhle drahého a je to nové, tak mohlo to nástupiště pro směr k náměstí, být aspoň trochu zastřešené. Tam je ta šířka nástupiště i několik metrů nezastřešená. Po téhle stránce, se i ta betonová hrůza v Turnově u vlakáče, povedla lépe. Jak pak, je to asi zastřešené u toho našeho vlakáče? Nebo, že by od října, byla k dispozici čekárna u pokladny Českých drah?

Vážený pane Kunste,

nevím, proč do jednoho vlákna zbytečně kumulujete dvě rozdílné věci, protože pak se těch několik čtenářů webové diskuse nedozví nic. Proto část týkající se Terminálu zkopíruji i do vlákna Terminálu.

2) Pokud jsme se bavili o výšce komunikace a obrubníku nástupiště, tak jsme se bavili o místě, kde je hrana střechy nejblíže střeše projíždějícího autobusu. Tento obrubník ale na stavbě dosud není instalován. Proto netuším, proč jste změnil názor, a odměřoval jiný obrubník. A nebo jsem Vás prostě nepochopil, což je častá vada internetových diskusí.

3) V minulém dotazu jste upozornil na přílišnou blízkost hrany střechy od projíždějících autobusů, nyní máte představu o tom, že by střecha přístřešku měla být střeše autobusu co nejblíže. Pokud bychom byli v úrovni diskuse o projektu (a o této fázi příprav jsme informovali od podzimu roku 2011 ve Zpravodaji, který dostáváte jako občan města zdarma domů), vyzval bych Vás k podání návrhu, který bychom dále s projektantem a městským architektem mohli posoudit. Jinak nevím, jestli znáte situace terminálu v Turnově dostatečně podrobně, ale přestupující z vlaku na autobus nejsou celou cestu kryti střechou. U Terminálu v Železném Brodě bylo zvoleno řešení odpovídající finančním možnostem města a očekávané intenzitě cestujících. Detailně - na železniční stanici budou přístřešky u odjezdových stání. Železniční budova je průchozí od peronu nádraží k nástupišti autobusů.


Předmět: Terminál Železný Brod

Pane D.Machu.

Děkuji za brzkou odpověď, ale zase jste se dopustil několika nepřesností. Tuto diskuzi nesleduje jen těch několik čtenářů. Tak třeba, téma Terminálu, které bylo založeno Váma dne 14. 3. 2013, už vidělo 25670 nahlížitelů a moje svodidla ..... založené 12.11.2013 už taky zatím slušných 2866 lidí. Koho něco tady zajímá, tak si to tu prošacuje a najde si co ho zajímá. A pak, ale může narazit na zmatečné odpovědi na dotazy, které nikdo nepoložil. Odpovídáte na téma obrubníky, na ty co ještě nejsou založeny a tady přece šlo o tu část, co už je položena, před nima už je i položený povrch ze žulových kostek. Je to to místo, co na něm budou za tři neděle zastavovat autobusy pro nástup cestujících, pro směr na Semily. Kdyby jste s panem starostou, tak tvrdošíjně neodmítali tady zveřejnit zamýšlenou podobu těchto staveb, nemusely být kolem nich neustále nějaké dohady. Ohledně těch stavebních mír, jsem to myslím si, popsal dost srozumitelně. Kde zastaví autobus ve stanici a jak daleko budou střechy busu a zastávky od sebe. Ve Vašem bodě 3) píšete, že jsem upozornil na ,,přílišnou blízkost hrany střechy od projíždějících autobusů,, . Proč vlastně píšete takovéhle nesmysly?!!! Tohle nikde v tomhle, ani jiném vlákně není. Mě naopak šlo o opak. A minule jsem dokonce zmínil, že zastávka pro směr k náměstí, k mostu je ještě více vzdálená od nástupního ostrůvku, od autobusu. Je to tam docela šikovně zalomený, že by se tam ty dva busy, s tím dalším třetím, co přijede mohly snad přijatelně poskládat. Jak se tam budou skládat ty ,,dálkové,, z obou směrů je asi otázka? Budou čekat na hlavní ulici, až se pro ně udělá místo odjetím těch, co už nabrali cestující? Možná je plánováno, že tam ani nebudou zajíždět a zastaví jen u vlakového nádraží? V tom případě, je něco zase špatně. U věci, která je nová a bude stát takový prachy? V tom případě, to staré řešení se řazením busů kolmo k hlavní sinici bylo lepší, mohla tam třeba Radiana s místními klempíři dodělat střechy nad nástupními perony a autobusy mohly bez couvání, vyjíždět přímo ven, přes jeden dlouhý přechod od elektry k Masarykovi. Velká kapacita by zůstala zachována a stála by ta sranda rozhodně méně peněz. Než o nějaký užitek pro cestující, tu možná může jít o zakázku pro kšeft. Zmiňujete, že se některé věci nemohly dělat, že na ně bylo málo peněz v rozpočtu. Potom, se nemusela vypisovat soutěž o nejnižší cenu, s účastí divných firem a mohly to jako hlavní dodavatel dělat třeba Technické služby s pomocí dalších přizvaných firem. Bylo by to skoro stejné, jako to je teď. Těch pracantů ze Syneru po té stavbě zrovna moc nepobíhá.

Jinak, na těch malůvkách z roku 2013 u vlakového nádraží, těch přístřešků, moc vidět není. A tvrdit, že je něco průchozí, od vlaků ven, je v nějakých časech dost troufalé. To se bude chodit restaurací, záchody, kanceláří výpravčího, že by snad čekárnou, co je zamčená a na což jsem tu už taky upozorňoval někdy na jaře? Spíš to asi bude jaká si obíhačka kolem západního konce budovy.

Jinak, cestující v Turnově si přejde od vlaku v dešti třeba s deštníkem, nebo igelitovou taškou, ale potom, už při nástupu do autobusu , je zcela pod střechou. Když to Turnovským někdo poradí, stále si tam můžou nějaké to zastřešení doplnit.

Váš příspěvek č.1) je doslova trapný. Nikdy mi tady nešlo o to, když se na nějakou tu dlouho neřešenou díru upozornilo,že by to bylo z nějakého nutkání se tu předvádět. Ale, když ti ,, Muži v oranžovém,, už konečně jednou dorazí do okolí Brodu, můžou ty díry na silnicích, v jejich správě, zalátat pořádně a  všechny. Včera začali už ráno v 7 hodin,kdy byl největší provoz po mostě a stejně na něm, sice pěkně, zadělali 2, slovy dvě díry. A další dvě naproti restauraci Zvonice. Tu velkou a letitou propadlinu v křižovatce na levé straně už zase nechali být. A co víc, tu vlastně zadělali? Oni víc najedou kilometrů, než odvedou práce. Proto se jim říká ,,Spanilí jezdci,, .Tak, mě jako mnohého dalšího obyvatele zajímá, jak píšete, proč se nemohou zadělat ty díry všechny, pořádně a najednou? Tak se na to můžete podívat. Jak píšete. S  kolegy.

Předmět: Terminál Železný Brod

1) Řešení s couvajícími autobusy je z bezpečnostního hlediska nepřípustné.

2) Nádražní budova je z peronu na nástupiště autobusů průchozí kolem pokladny.

Předmět: Terminál Železný Brod

Pane Machu, a to je přesně ono, proč lidé na Vás reagují tak jak reagují. Vy prostě nečtete, co Vám někdo píše. Stalo se to mě již několikrát, panu Kunstovi také. Zkusíte mi napsat, kde píše něco o couvání? Tady není o  tom, že by couvaly ani slovo: "V tom případě, to staré řešení se řazením busů kolmo k hlavní sinici bylo lepší, mohla tam třeba Radiana s místními klempíři dodělat střechy nad nástupními perony a autobusy mohly bez couvání, vyjíždět přímo ven, přes jeden dlouhý přechod od elektry k Masarykovi. 

Předmět: Terminál Železný Brod

A pane Machu, ještě jeden dotaz. Nádražní budova je otevřena Po-So 5:55-17:00 v Ne 6:45-18:25. Jak to bude mimo tyto termíny? První autobusy,večerní apod?

Předmět: Re: Terminál Železný Brod

Milan Tribuček napsal(a):

A pane Machu, ještě jeden dotaz. Nádražní budova je otevřena Po-So 5:55-17:00 v Ne 6:45-18:25. Jak to bude mimo tyto termíny? První autobusy,večerní apod?

A já dodám ještě jeden dotaz,od kdy je čekárna průchozí ? vždyť tam jsou ze vnitř nacpané lavičky a v meziprostoru dveří byli ještě nedávno truhlíky s kytkama....a bývalo tam psáno vchod uzamčen-přístup z nástupiště...

Třeba je to už jinak,dlouho jsem vlakem nejela,ale ověřím si to radši osobně-tady se nedá ničemu věřit..


Předmět: Re: Terminál Železný Brod

Dobry den. Kritizovat koncepci obou terminalu - na to byl cas v letech 2000 - 2013.  Tento cas obsedantni stouralove, kritici a vsichni ti, kdo  nejsou bezvyhradne nadseni koncepci te stavby - nevyuzili dostatecne energicky :) Ted ma smysl pockat ten mesic (ci pulrok?) az se Terminal dodela, usadi se prislusny novy provoz, doladi drobnosti jako informacni tabule, kvetinova vyzdoba, volba spravnych odrud stromu prorustajicich strechy atd. :) Spis by to ted  chtelo soustredit se na vcasnou, dukladnou a ucinnou  kritiku staveb, ktere Brod teprve cekaji - a kde je mozno neco jeste treba i zmenit ci aspon v predstihu prodiskutovat (zda se tam treba  neplanuje nejaka blbost): Most, Maly Rynek, Greenway atd.

Předmět: Re: Terminál Železný Brod

Milan Tribuček napsal(a):

A pane Machu, ještě jeden dotaz. Nádražní budova je otevřena Po-So 5:55-17:00 v Ne 6:45-18:25. Jak to bude mimo tyto termíny? První autobusy,večerní apod?
 
Vážený pane Tribučku,
opravdu čekáte na váš "jasný a konkrétní" dotaz (viz. výše) jinou odpověď, že mimo tyto provozní hodiny bude budova uzavřena? Snad jsem uvedl, že na nástupišti budou přístřešky pro cestující.

Předmět: Terminál Železný Brod

K reakci pana Tribučka, který obhajuje pana Kunsta, jen omluva, že jsem celou větu nedočetl, ale hlava se asi jen těžko bránila představě, že z bývalého autobusového nádraží budou vyjíždět autobusy vedle sebe po celé délce do hlavní silnice. Představte si tuto situaci z pohledu řidiče, který jede směrem k viaduktu. Kromě toho je potřeba respektovat dopravní předpisy, které toto řešení prostě nepřipouští. Lidé půjdou po dlouhém přechodu od elektry k památníku T.G.M. a mezi nimi budou jezdit autobusy? Pokud nevěříte mně (což nevěříte), zkuste si to prověřit na Policii nebo u některého dopravního odborníka (viz. v Brodě třeba Ing. Wolf).

A na závěr - jestli dobře počítám, tak ti lidé, kteří na mě "takto" reagují, jsou pan Milan Tribuček a pan Václav Kunst. Ostatní se mnou nemusí souhlasit, ale většinou alespoň formulují jasnou otázku. Na ty vaše se jinak odpovídat nedá. Omlouvám se, snaha byla, ale opravdu to asi neumím.

Počet příspěvků: 194 zobrazené: 101 - 110
< << 9 10 11 12 13 >> >