Vše o Železném Brodě

Úředníci (a nejen oni) šlápnou do pedálů

Počet příspěvků: 13 zobrazené: 11 - 13
< 1 2 >

Předmět: Úředníci (a nejen oni) šlápnou do pedálů

Dobrý večer.


Díky za dobrý námět k diskusi. Mám rád Váš humor a nápad nahradit cyklostezku půjčovnou elektrokol pro širokou veřejnost mne pobavil. Vím, že to nemyslíte vážně, MÚ také jistě o ničem podobném neuvažoval, nicméně si dovolím v tomto duchu pokračovat. 20 elektrokol v MÚ uvedené ceně by stálo cca 700 000 Kč. To, že by cyklisté projíždějící Greenway Jizera od Turnova zanechali svá kolo v Líšném, vlakem přejeli do Brodu, pronajali si elektrokola a pokračovali v cestě je opravdu málo pravděpodobné, zvláště, když je požadována půjčovnou vratná záloha cca 10 000,-Kč, cena půjčovného do 5ti hod cca 300,- Kč do 24 hod cca 500,-Kč, týden cca 2800,-Kč. Máte pravdu, že bagry a buldozéry jsou drahé a nic příjemného, což ovšem bylo známé i v době vzniku programového prohlášení vítězů komunálních voleb 2014 v ŽB a cyklostezka tam evidentně byla. Je samozřejmě chválihodné, že pohybem na elektrokole přispívá MÚ ŽB k trvale udržitelnému rozvoji, dobrému zdravotnímu stavu svých zaměstnanců a že v neposlední řadě šetří naše finanční prostředky. Ovšem rekreační komfort jaký mají v sousedním Líšném a Malé Skále, a nám byl přislíben, to však nenahradí.


Pamatujte „sliby se mají plnit“.

Přeji všem pěkné dny.


Předmět: Re: Úředníci (a nejen oni) šlápnou do pedálů

 Dobry den, na rozdil od navrhu udelat na  uvolnenem miste po Exathermu bramborove a zelne pole  jsem ten navrh s pujcovnou elektrokol minil vicemene  vazne :)  V Brode mame - uz od roku 1938 -  jedinou rovinatou trasu  pro cyklisty Brod -  Podspalov - Podbozkov ktera je sice velmi krasna a pohodlna (mozny budouci usek kamenite a vlhke stezky zig zag se propletajici pod zeleznicni trati do Lisneho nad polovyschlou a stojatou rekou s nim v atraktivnosti myslim nebude moci soutezit -  i kdyby  cyklostezka tamnim slozitym terenem  nekdy mela byt byt postavena) ale je to malo na to, aby  nase mesto pritahlo vetsi pocet cyklistu,jak to vidime treba na Sumave. Vsechny ostatni cesty k atrakcim okolni krajiny jsou do kopce.  Nekdy je tech kopcu i vic za sebou jako napr. cestou do Jizerek.  Elektrokola se stavaji v poslednich letech modou a teren kolem Brodu je pro ne jak stvoreny. Dat milion  za pocatecni rozjeti pujcovny elektrokol me prijde lepsi investice nez zadat Pudisu za stejnou castku projekt, ktery dle meho nazoru stejne nebude nikdy uskutecnen v te forme, jak je nakreslen. Staci se dle meho nazoru podivat napr. na usek naproti elektrarne -  tam mi to, co je v tom projektu nakreslenio prijde zcela nerealisticke a nepodrobne. Podrobnejsi nakres techto 200 m trasy by  lepe ukazal, o jak drahou a narocnou stavbu pujde. Opravdu budou CD souhlasit s podkopavanim sypkeho nasepu zeleznice? Muzu se mylit a me poznamky maji za cil hlavne  vyvolat diskusi o te stavbe. Ktera by mela zacit tim, ze vsichni zainteresiovani si  navrzeny  3 km usek od stavidel  do Lisneho opravdu projdou/prolezou  aby primo na miste ziskali presnejsi predstavu, co by takova stavba obnasela. Zopakuju muj  nazor ze usek Brod - Lisny  za tak velke naklady a devastaci brehu reky proste  nestoji. Riegrovka - to je jiny pripad. Cyklostezka zde by  uz znamenala opravdovy prulom v  rozsireni cyklistickych moznosti v hornim Poizeri. Pak by bylo mozno skutecne  uvazovat o rozmachu cyklistiky, nejenom elektrocyklistiky, v tomto kopcovitem kraji :)  

Předmět: Úředníci (a nejen oni) šlápnou do pedálů

Dobry den
na rozdil od Greenway Jizera, ktera nejspis u Brodu   nikdy nebude postavena  (bylo by to moc drahe a takovy zajem o cyklostezky tu   zas neni, ktery by oduvodnoval  "velkolepou" investici)  by tohle myslim melo smysl. Udelat pujcovnu elektrokol, diky kterym by navtevnici ale i obcane Brodu (nebo i ti urednici v pracovni dobe ) mohli jezdit na vylety/sluzebni cesty  at jiz do Besedic, na Kalich, nebo  na Kopaninu  ci Cernou Studnici. Nebo na Kozakov a pres Semily a Cimbal zpatky.  Do Navarova a Vysokeho, k Jirkovske borovici  nebo i do Jizerek a Krkonos atd. Volnych objektu  pro takovou pujcovnu  je na nadrazi  ci jinde v Brode urcite dost -  a zakoupeni  pocatecnich rekneme 20 elektrokol  (+ pocatecni plat - do doby, nez si ten byznys zacne vydelavat sam na sebe -   pro nekoho, kdo by je udrzoval v dobrem stavu)  by bylo, ve srovnani   s   najezdem bagru, buldozeru  a nakladaku  devastujicich nejmene rok  cele udoli Jizery od  stavidel az po Lisny, pro Mesto mnohem mensi, a verim ze postupne  i dobrou, investici. Vzdyt milion stala  jen ta studie Pudisu, ktera  se nejspis  realizovat nebude  
Počet příspěvků: 13 zobrazené: 11 - 13
< 1 2 >