Dobrý den
Pane Zahradníku, co získáte reálně snížením rychlosti třeba na 30Km/h? Snížíte hlučnost? Když se v Praze na částech magistrály zavádělo 50km/h místo 70km/h zjistilo se, že je snížení hlučnosti o 3 decibely. Člověk vnímá cca 2. Takže snížení hlučnosti na hranici slyšitelnosti. Zpomalíte průjezdnost místem po hlavním tahu. A zvýšíte emise v místě. Protože to že tam bude 30 km/h znamená, že tam už určitě nebudu trápit auto na trojku, ale pojedu za dvě, ve vyšších otáčkách delší dobu.
Miloš Zahradník napsal(a):
Dobry den, nejprve obecna poznamka. Nenechte se znechutit tim, ze na tomhle foru se temer nikdy na nic neodpovida :) Ja jen pridam upozorneni na dva prechody, ktere sice taky casto vyuzivam ale uvedomuji si, ze jsou potencialne dost nebezpecne resp. hodne prekazeji plynulosti provozu. Zvlast ted po obnove mostu, kdy doprava v Brode opet vyrazne stoupne.1) Chodci jdouci od Normy na most by bez ujmy na pohodli mohl prejit nejprve prechodem k radnici a pak jit po "levem"chodniku dolu. Prechod naproti Cristalu by se pak mohl posunout o dost vetsi vzdalenost smerem k Praze. 2) Chodnik, oficialne nikdy nezruseny podel Brodeckeho potoka v parciku uvnitr zatacky silnice je pro starsi a nepozorne chodce asi dost nebezpecny. Mozna by se mel uplne zrusit (?) No a ten pozadavek (zdaleka asi nejen muj) na snizerni povolene maximalni rychlosti v Masarykove ulici (a dalsich mistech) je vuci kraji zcela bez nadeji na uspech?