Udělal jsem ještě pár obrázků k tomuto tématu:
Nová škola
nevím, jak to na této škole funguje, tak jenom odhaduji:
Vzhledem k poloze školy předpokládám, že podíl dojíždějících žáků bude zřejmě ještě vyšší, než na Staré škole, část dětí budou přivážet rodiče, jedoucí do práce.
Kromě vstupu do podchodu se v špatném počasí nemají děti kde schovat, ty které jedou autobusem do Brodu, pak asi na poslední chvíli přebíhají silnici. Proto by měly být kryté zastávky na obou stranách silnice.
Myslím, že zastávky by potom byly lepší v horní části parkoviště i pro snadnější otáčení aut, kterými přivezou děti rodiče.
Křižovatka Těpeřská x Jarní – cesta k poliklinice
Zde je prý nějaký problém s vyjednáváním s vlastníky dotčených pozemků. Nevím, v čem přesně spočívá a jestli jej nelze řešit např. oddělením silnice třeba svodidly plastovými nebo betonovými. V Jarní ulici je široký, ale velmi zanedbaný chodník, který vede téměř až ke schodům k poliklinice.
Cesta k ZUŠ
chodník od Brodeckého potoka k budově ZUŠ není, jeho případné vybudování zřejmě závisí na dohodě s vlastníky přilehlých pozemků, nevím, jestli nějaká jednání v této věci v nedávné době proběhla.
Mezi cestou k Poušti a k Popluží a budovou ZUŠ chybí kousek chodníku. Není přechod přes Koberovskou ul., tam také čekají rodiče na děti ze ZUŠ, tam by byl přechod vhodný.
Od ZUŠ do města k viaduktu je to celkem v pohodě, až na hladkou dlažbu na schodech, která je v dešti a v zimě hodně nebezpečná.
….......................................................................................................................................................
Jistě jsou i jiná místa, která by bylo třeba upravit, aby byla pro chodce bezpečnější.
Jistě je možné, řešit je jinak, než jsem navrhl, ty návrhy jsou jen prvním krokem pro to, aby se o tom začalo diskutovat a začalo se to řešit.
Připomínky je možné přidat i přímo k obrázkům, obrázky by měly jít otevřít po kliknutí na nadpis
(přechod přes náhon u Penny jsem nezmínil úmyslně, tam je těch problémů mnoho na jednom místě, to by mělo být samostatným tématem hned, jak teď začne běžný provoz)