Vše o Železném Brodě
Cristal
Předmět: Cristal
Předmět: Cristal
Předmět: Cristal
Předmět: Cristal
Předmět: Cristal
Dle Zásad programu poskytnutí příspěvku není navázáno na případné budoucí využití objektu nebo převod jejího vlastnictví.
Oprava zároveň pomohla eliminovat nebezpečí zřícení zábradlí, které se nacházelo v havarijním stavu a mohlo způsobit poranění kolemjdoucích osob, případně poškodit projíždějící vozidla.
Pěkný den přeje František Lufinka
Předmět: Cristal
Předmět: Cristal
Předmět: Cristal
Předmět: Cristal
Pane Tribučku, já ale píši o hustotě provozu z důvodu, že jsme přešli plynule z téma „Transparentnost“ na téma „CRISTAL“, kde jsem jako jednu z překážek pro provozování hotelu uvedl kromě nedostatku parkovacích míst i hluk dopravy. Tak se omlouvám, že jsem se nedržel přesně vašeho zadání.
Tak se vracím ještě jednou ke křižovatkám a kruhovým objezdům. Opravdu si myslíte, že vyzobávám o kruhových objezdech to co se mi hodí? Řekněte jediný důvod proč bych to dělal. Jak jsem napsal, jezdím téměř padesát let a křižovatky s kruhovým objezdem opravdu považuji za nejpřehlednější a nejbezpečnější, nic na tom nemění fakt, že se ne všechny povedly. Ostatně se to téměř na vlas shoduje i s názorem dopravního experta ČVUT Petra Moose, který zazněl ve Vašem odkaze na článek v Ekonomice iDNES.cz:
http://ekonomika.idnes.cz/nejzbytecnejsi-kruhove-objezdy-da2-/eko-doprava.aspx?c=A130820_122844_eko-doprava_fih
"Obecně považuji kruhové za velmi dobrý vynález, který zvýšil bezpečnost na mnoha kritických kříženích komunikacích. Dokazují to statistiky. Bohužel dojem ze stavebního řešení kazí například některé objezdy, které jsou navázány příliš blízko sebe, zabírají větší plochu a trochu komplikují dopravu ve městech."
Podle mého názoru, dojem ze stavebního řešení kazí to, že mnoho kruhových objezdů a silničních staveb obecně, bylo stavěno i z jiných důvodů, nežli je bezpečný a přehledný silniční provoz.
Přeji Vám dobrou noc.