Tisková zpráva Lidl Česká republika, v.o.s.

home > Občan > Aktuálně > Novinky > aktuálně > Tisková zpráva Lidl Česká republika, v.o.s.
28.07.2017
V sobotu 29. července se znovu otevírá prodejna Lidl v Železném Brodě.

Prodejna Lidl v Železném Brodě se otevírá již 29. července. Na zákazníky čekají speciální akce a svým nákupem podpoří místní Středisko volného času Mozaika

V sobotu 29. července znovu otevíráme prodejnu Lidl v Železném Brodě. Po několikatýdenní modernizaci, během které došlo k výrazné změně interiéru, se mohou zákazníci těšit na příjemný, světlý a vzdušný nákupní prostor. Změny vzhledu se dočkala také venkovní fasáda budovy a přilehlé parkoviště. Z nákupů uskutečněných v pondělí 31. července navíc společnost Lidl podpoří Středisko volného času Mozaika.

Při modernizaci Lidlu v Železné Brodě byly využity některé prvky nového konceptu prodejen, jež zákazníkům přinesou vzdušnější vzhled a větší komfort v nakupování. Zaměstnancům pak změny zjednoduší manipulaci s produkty a práci s údržbou.

Již při vstupu do modernizované prodejny bude zákazníky vítat moderní zádveří. Interiér budovy bude prostorný s dostatkem denního světla, který umocní menší množství použitých barev či použité osvětlení. Zákazníci se dále mohou těšit na zbrusu novou pekárnu s lákavou prezentací čerstvého a baleného pečiva.

“Při modernizacích našich prodejen myslíme především na zákazníky, kterým nabízíme komfortnější nakupování od začátku až do konce. Snažíme se tak vyjít vstříc jejich potřebám, jež se za poslední roky výrazně změnily,” okomentovala modernizaci Zuzana Holá, tisková mluvčí společnosti Lidl.

První den otevření bude spojen se speciálními akcemi a také s podporou Střediska volného času Mozaika. Tomu přispějí v pondělí 31. července všichni zákazníci, kteří nakoupí za více než 300 Kč. Společnost Lidl totiž daruje Středisku volného času z každého nákupu nad 300 Kč uskutečněného v tento den částku 50 Kč. Darované finance využije Mozaika pro vybavení místnosti pro kroužky s technickým a přírodovědným zaměřením.

 

O společnosti Lidl

Společnost Lidl působí v České republice od roku 2003. Z původních 14 prodejen rozšířila svou obchodní síť na současných 234. Strategické rozmístění prodejen a jednoduchost prodeje tvoří základy úspěchu společnosti. Prodejny Lidl jsou charakteristické vysokou funkčností, účelovostí a příjemným a čistým prostředím. Jasné a přehledné rozdělení jednotlivých uliček umožňuje zákazníkovi rychlou a jednoduchou orientaci. Na prvním místě u společnosti Lidl vždy stojí spokojený zákazník.

Filosofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, tj. vlastních produktech. Veškerý sortiment zboží podléhá neustálé, přísné kontrole kvality a pouze dodavatelé, kteří vysoké normy kvality splňují, mohou své zboží do Lidlu dodávat. Krátká dodací cesta a okamžitá překládka zboží garantují čerstvost všech potravin.

Společnost Lidl pro své zákazníky tradičně připravuje speciální tematické týdny. Kromě potravinářského sortimentu jsou v rámci těchto akcí nabízeny potřeby pro domácnost, kancelář, sport, zábavu nebo kutilství.

Více informací naleznete na:

www.lidl.cz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

 

Lidl Česká republika, v.o.s. · Tiskové oddělení Lidl Česká republika

Zuzana Holá · tel.: 257 086 410, 725 933 089 · e-mail: